Huishoudtopic #1

Wel handig dat je voor waterboarden je plant/slachtoffer alleen maar tegen je raam hoeft te houden

2 likes

Ben je serieus? Wat leuk dat jij hier zit dan, heel nice

Ahhh mensen ik ben gestrest, heb de badkamer met alles reiniger schoon gemaakt ipv chloor en nu ben ik echt bang dat het niet goed schoon is en er overal bacteriën zijn.

Heeft iemand ervaring met het gebruiken van een stoomreiniger op een PVC vloer? Ik weet dat het eigenlijk niet goed is voor laminaat/pvc maar ik wil er zo graag een halen, dus ik hoop dat er succesverhalen zijn :sob:.

Haha uhm ik had ook zoveel planten en juist daardoor veel vocht… Dus misschien iets minder planten?

Ik heb er ook last van in ruimtes waar geen planten staan, dus ik denk dat planten niet het probleem en niet de oplossing zijn

2 likes

Stom

1 like

Hier een succesverhaal, wij doen ons hele huis er mee en overal ligt pvc. Heb ook niet het idee dat het slecht is voor de vloer.

Nergens voor nodig. Tenzij je iets van een operatie gaat doen of een totaal over de kop immuunsysteem hebt misschien maar anders niet over in zitten. Allesreiniger is prima om mee schoon te maken.

5 likes

Je hebt me geinfluenced en heb deze gelijk bij de Blokker gekocht! Nu met korting!!

1 like

De pico of de easy spray?
Ze hebben hem ook van blokker huismerk zie ik, wss goedkoop = duurkoop

De easy spray!! Ja wilde eindelijk een keer niet gaan voor goedkoop is duurkoop. En hier zullen waarschijnlijk lang de nieuwe doeken ook in de winke blijven en bij eigen merk is dat er vaak zo weer uit

2 likes

Niet echt goede topic, maar weet niet waar anders.
Ik heb net een legging van de hm binnen, maar hij is iets te groot. Als ik hem op 60 was zal het dan goedkomen? Ik denk van wel maar weet niet of ik durf. Hij mag eigenlijk op 40

Te groot is te groot, ik zou er niet op vertrouwen dat wassen helpt. Zeker niet bij iets als een legging met was veel rek erin.

3 likes

Nee dat werkt nooit. Als het krimpt raakt het model er echt uit (ik spreek uit ervaring helaas :joy:)

3 likes

Haha maar goed dat ik het niet gedaan heb

1 like

Top! Welke heb jij? Ik zit te denken aan een vileda.

1 like

Iemand de gouden tip voor een stoomstrijkijzer? Zie door de bomen het bos niet meer

1 like

Jongens ik ben zo blij met mijn vileda turbo mop! Het uitwringen werkt erg goed waardoor je niet met je armen enz moet duwen, het wordt ook echt niet te nat waardoor het snel droogt. Ik heb nu bijna elke dag gedweild :joy: Vantevoren loop ik rondjes met die AEG steelstofzuiger (die ik via het forum geinfluenced kreeg en meteen kocht), echt heerlijk zo gemakkelijk de vloeren doen

5 likes

Weet niet goed in welk topic ik dit moet vragen :sweat_smile: ik ga binnenkort een jaar op mezelf wonen en ben aan het kijken naar bestek. Ik vind gouden/rosegoud bestek er erg mooi uitzien maar vraag me af of het mooi blijft ook na al dat gebruiken en wassen. Of ik het maar beter bij ‘gewoon’ zilverkleurig bestek hou

1 like

Ik heb zo’n 5 jaar geleden goud bestek gekocht van Søsterne Grene en dat is nu langzaam zilver aan het worden. Toen ik het nog met de hand afwaste ging het niet zo snel, maar nu we een vaatwasser hebben wel. Ik zag dat ze bij IKEA nu ook gouden bestek hebben dat in de vaatwasser kan. Dat wil ik binnenkort gaan kopen en hoop dat dat lang mooi blijft :crossed_fingers:

Edit: ik bedenk me net dat m’n vader het zwarte bestek van IKEA ook al lang heeft en dat is nog steeds mooi. Hij doet dat ook al jaren in de vaatwasser. Denk dat dat andere bestek ook wel goed blijft dan.