Oh dat kan ik nog proberen! Al veel geprobeerd, maar dat niet. Dank je.
Ik gebruik eerst allesreiniger (als er echt vlekken zitten) en daarna glasreiniger, dat ik wegveeg met een microvezeldoekje. Wordt inderdaad helemaal schoon en streepvrij zo!
Ik heb net de wastafel en kraan in de badkamer voor het eerst met wc eend ontkalker schoon gemaakt. Helemaal blij. Ben in staat om de hele middag in de badkamer te gaan zitten om te kijken hoe mooi schoon het is geworden eeuwige dank voor wie ooit met deze tip kwam.
Bij de kraan zaten op de knoppen echt stukjes kalk en die zijn er helemaal af
Bedoel je glassex? Wij hebben ook Donkergrijze kastjes. Valt me echt tegen hoeveel je erop ziet
Ja die bedoel ik! Succes! Hier werkt het echt perfect.
Project Helemaal Doorleefde Keukenvloer gaat morgen beginnen. Ik zoek iets van een product dat echt diep reinigt. Heb wel soda in huis en een houten handborstel maar de vloer is 30m2 dus ik kan dat niet met de hand schrobben denk ik. (Werkte wel fantastisch in de wc maar was er 2 u mee bezig oid en dat was maar 2 m2 haha)
Heeft iemand tips?
Ik krijg de doffe witte vlekken van mijn badkamer vloertegels niet weg. Iemand de tip. Zal morgen even een foto maken.
Welk materiaal is de vloer?
Nawrijven met hydrofiel doek
Geen idee âhuurwoningâ
Ik ben fan van de hara glazenwissers
Het blijft een lelijke vloer, maarja huurhuis, maar wtf ik dweil die vloer echt om de week en ik dacht dat het gewoon hoorde zoals het rechts is. Heb echt de hele middag zitten schrobben op mân knieĂ«n en ik heb wel echt eer van mân werk maar iellllll ik leef dus al 3,5 jaar op zoân gore vloer. Jullie snappen wel dat ik morgenavond mân eten op de vloer serveer hĂš.
Oeee mooi verschil! Dit wil ik dus morgen ook
Zijn de voegen al gedaan? Die wil ik thuis ook aanpakken en dan inderdaad eten van de vloer
Ik zou er de Gele dasty op spuiten, inlaten trekken en dan met een luiwagen ( met steel) schrobben.
Ja heb de voegen ook meegenomen en sommige zijn wel iets lichter geworden maar ik denk dat het ook geen voegsel is, maar echt beton. De vloer is ook gelegd door een beunhaas want het ligt schots en scheef, de ene voeg is groter dan de ander enz. dus ik besteed niet al te veel tijd aan die voegen hoor.
Volgens mij heb je speciale doeken daarvoor die geen strepen achterlaten
Had ik ook. Zoân ongeglazuurde ribbelige tegels. Echt ouderwetse groene zeep hielp bij mij wel. Maar dat was wel toen de vlekken er nĂ©t waren. Weet niet of dat nog wat doet als ze er al een tijd zittenâŠ
Ik heb een nieuwe stofzuiger en omg hij is zo fijn dat ik nu de hele tijd alles aan het stofzuigen ben EN HET NOG LEUK VIND OOK
Komt dus van de plasjes water die blijven liggen.
Bleek al geprobeerd
Ook glanspoelmiddel
En ouderwets scrobben uiteraard.
Schoonmaakazijn? Moet je wel even laten trekken.
En weet niet of je dat al doet, maar als je met de trekker het water weg haalt en met de handdoek je kraan en thermostaat dan krijg je bijna geen kalk!