Huishoudtopic #1

Action verkoopt het ook in blokvorm.

1 like

Blokker ook!

1 like

Iemand tips hoe ik het afgeven jeans op mijn tas schoon zou kunnen maken? :grimacing:

In de zon leggen, echt de beste vlek verwijderaar.

1 like

Die van de action is echt top! Moeder van kleuter hier, dus weet waar ik het over heb :joy:. Action 0,89 cent en bol is precies dezelfde 10 euro hahah

1 like

@Guchi heb je hem al hoger dan 40 graden gewassen? Want dan ben je waarschijnlijk al te laat en is de vlek er in “gebrand”

Vlekken kun je echt altijd het beste op 30 graden wassen met idd een vlekkenverwijderaar.

Zelf fan van osselgalzeep (blokje) van action.

Babydoekjes.

1 like

Ik heb heel vaak kleding op 40 of 60 graden gewassen en dat de vlekken er niet uit waren gegaan, daarna even in de zon en de vlekken gingen er meteen uit.

Iemand een tip voor rubber schoonmaakhandschoenen (voor de afwas) die niet na een paar weken verteren aan de binnenkant (door het hete water)?

De vileda-handschoenen, zijn steviger dan de eigen merken en gaan langer mee.

Heeft iemand goede tips voor betaalbare maar goéde vuilbakken? Het maakt me niet uit hoe lelijk het eruit zou zijn, zolang hij goed afsluit en geurtjes weghoudt. Ik heb heel veel last van stinkende vuilbakken!

Groene zeep!

Ik kleef aan de binnenkant van het deksel van mijn (brabantia) vuilbak een geurkaartje (koop ik bij zeeman). Scheelt veel !

afbeelding

8 likes

Thanks, ga ik proberen!

Hoe bewaren jullie je beddengoed? Ik heb zoveel lakens en hoezen die niet meer passen of iets te groot zijn, maar ik weet nooit precies zeker welke. En dan ligt het ook nog super rommelig in de kast, grrrrr maar ik krijg het gewoon nooit netjes.

Het lastige is dat we twee dekens hebben, zomer en winter (ofzo) en sommigen wel om de een passen en niet de ander :expressionless: maar ja, je hebt gelijk ik moet dat es eerst doen.

Maak setjes inclusief hoeslaken en vouw ze als een pakketje in elkaar.

1 like

Dit inderdaad! En pro tip: doe daarna het bijpassende kussensloop om het setje heen. Dan ziet het er super strak uit in je kast.

19 likes

ik heb alle beddengoed in een opbergtas met rits (skubb serie van ikea volgens mij), die past precies onderin de kledingkast en dan ziet het er ook meteen netjes uit.

Oké dit zijn de tips waar ik voor kwam :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes