Ik wil wat advies vragen. De wc heeft een vieze aanslag, en een groot deel heb ik weg kunnen krijgen door cola, bleek, baking soda, azijn. Maar er zit echt nog een stuk hardnekkig rotzooi… Hebben jullie nog advies of tips?
Ik maak altijd schoon met ecologische reiniger maar voor die aanslag heb ik HG Superkracht toieltreiniger gebruikt. Nog steeds een beetje aanslag maar mijn vriend vertelde dat hij dit in zijn studentenhuis ook een keer heeft gehad en toen met schoonmaakhandschoenen en een schuursponsje met daarop dat HG spul aan de slag is gegaan. Gaan wij dit weekend doen dus geen idee wat het resultaat wordt maar bij hem werkte het de vorige keer!
Super, dat ga ik doen!
Advies van een voormalige goth: woolit voor zwarte was. Mijn zwart zag/ziet er nooit verwassen uit, er zit zwart kleurmiddel in net zoals er bij wit wasmiddel bleek zit. Als de was nog nat is ruikt het niet zo lekker, maar gelukkig merk je daar niks van eens alles droog is.
deze heeft het bij mij weggekregen, had ook alle huis tuin en keukenmiddeltjes gebruikt. wel echt de power variant, niet de gewone die werkt niet
Een tablet kunstgebitreiniger werkt ook, nachtje laten weken
Een puimsteen nat maken en dan de aanslag eraf schuren!
Nu waarschijnlijk te laat, maar het schijnt te helpen als je de broek (als hij nieuw is) een nachtje in azijn en koud water laat weken. Op die manier hecht de kleur beter en krijg je geen strepen!
Hij is oud én een van mijn favo broeken dus baal echt mega erg
Snap ik! Zo heb ik ooit mijn favoriete broek verpest met lijm😢 Ik hoop echt dat je het er op een of andere manier nog uitkrijgt
Misschien gewoon zwart verven? Of denk ik te simpel
Ja ga ik wel proberen, maar had gehoopt dat er misschien een andere simpelere oplossing was haha!
Omg, ik heb echt jullie hulp nodig Er zitten vlekken in een broek van m’n vriend en ik denk dat ik de boosdoener ben geweest. Het zijn oranje vlekken, waarschijnlijk van sambal, en ze zijn na een wasbeurt er NIET uit. Wat kan ik doen om deze vlekken eruit te krijgen?
Vloeibare ossengal helpt misschien nog. Insprayen op de vlek, even goed inwrijven, uurtje in laten trekken, en uitspoelen. Als je ziet dat het minder wordt; behandeling herhalen (en nog eens, als dat nodig is).
Thanks voor het meedenken! Ik zal het eens proberen, hopelijk gaat het eruit… voel me zo schuldig omdat het een nieuwe broek is
De vlekken insmeren met groene zeep en dan een nachtje in laten trekken.
Evt wassen op 60c met een schep vanish erbij.
Ik heb deze week met Dasty opgedroogde vetvlekken uit een wit shirt gekregen, dus dat zou je misschien ook nog kunnen proberen. Niet teveel van gebruiken, want anders krijg je gele vlekken volgens mij. Dat heeft m’n moeder een keer gehad
Ik heb het laatst bij de Wibra meegenomen.
Kruidvat