zal afhankelijk zijn hoe vaak je de prullenbak gaat legen. Met twee dagen zal het niet stinken, langer misschien wel.
Ik zou het niet doen, er ontstaat ook vocht vanuit je vuilnis en ik heb meerdere beschimmelde keukenkastjes hierdoor gezien
Ooooooo mijn god ik heb een voegenborstel bij de kruidvat gekocht. Ik dacht dat mijn voegen niet heel goor waren, maar dit is het resultaat van even een paar keer heen en weer met alleen water. GADVERDAMME
Werkt deze borstel beter dan een tandenborstel?
Ja veel veel veel beter. De haren zijn heel stug, voelt bijna als een staalborstel. En heel smal, dus ook gericht poetsen. Was maar een euro
En beschadigt de borstel je tegels niet? Het klinkt verder echt als een handige tool.
Nee zo hard zijn de haren net niet, en ik denk dat het ook scheelt als je het met beleid doet en niet keihard boent. Vanmorgen was het stukje opgedroogd en ik zag heel duidelijk verschil, deze week even voorbehandelen met schoonmaakmiddel en dan alle voegen langs
Een open prullebak kan wel en gaat niet stinken, maar ik zou die dan niet in een keukenkastje zetten. Zelf een aantal jaar een open prullebak los in de keuken gehad (niet in een kastje), om de 4-5 dagen legen en nooit problemen mee gehad, alleen als het echt warm is voor de zekerheid iets vaker verwisselen.
Goeie tip; die moet ik ook hebben! Waar heb je het in de winkel zien liggen?
Het lag in het gangpad met de afprijzingen hier, dus niet bij de schoonmaakmiddelen ofzo. Ook geen idee of het in elke kruidvat ligt dus
Afgelopen week heb ik 'm zowel bij de Blokker als bij de Hoogvliet gezien.
Iemand tips om je wasmachine te reinigen? Hij blijft stinken .
Ik heb al soda, een vaatwasblokje en azijn geprobeerd (niet tegelijk haha). De rubbers schoongemaakt met allesreiniger, bakje schoongemaakt, filter schoongemaakt… nu weet ik t niet meer
2 afwasblokjes? Zie dat iedereen op tiktok doen, 2 tegelijkertijd.
Wat ruik je precies? Is het rioollucht of is het meer zuur en muffig? Voor dat laatst zijn al die dingen die je al hebt gedaan meestal voldoende. Voor het eerste zit het meer in de afvoer denk ik.
Ja, ik kan het niet zo goed plaatsen. De trommel stinkt ook, maar ruik soms ook een rioollucht. Maar dat zou ook uit de douche kunnen komen. Ik ga het morgen allebei eens nogmaals schoonmaken
Laat je hem af en toe lopen op 90 graden?
Ja, maandelijks eigenlijk. Hij is pas ontkoppeld geweest maar geloof niet dat t daardoor komt
Hier helpt het om de machine goed te luchten door regelmatig het deurtje open te laten staan.
Ik lees hier steeds over stoomreinigers. Nu mijn verouderde badkamer heeft veel tegels dus ik zou hem wel eens grondig willen reinigen, gaat volgens mij 10 jaar jonger lijken welke stoomreiniger raden jullie aan? En gebruik je daar dan nog een product bij (welk?)
Bedankt om mee te denken
Dit heeft bij mij heel erg geholpen. Na het wassen laat ik het deurtje en het laatje voor wasmiddel etc. open staan. Dan kan het eventuele water nog verdampen.