HG heeft wasmachinereiniger, werkt ook tegen geurtjes!
Ik heb die geur ook bij bepaalde t-shirts van mezelf. Het gaat dan om een bepaald merk (ms) die ook gewoon bij andere kleding in de wasmachine gaat. Ik vind het zó gek. Word altijd misselijk als ik die shirts ophang en draag ze daardoor ook minder terwijl ze zo fijn zitten.
ik heb dat ook enkel met zwarte was! gebruik jij ook woolit wasmiddel toevallig?
Ik heb ze binnen! Het is een kartonnetje met een stripje in het op te pakken. Kan makkelijk extra vast gezet worden met een plakbandje. Zie foto’s.
Heeft iemand nog een tip voor een handige, mooie container of pot om wasmiddelpods in te bewaren?
Action!
Dank. Welke precies, heb je misschien een plaatje?
Zou kunnen dat het aan de soort verf ligt waar de t-shirts mee zijn behandeld. Heb je ook bij spijkerbroeken soms, dat ze onwijs stinken. Azijn helpt dan wel om het te laten weken, maar die geur gaat nooit echt helemaal weg.
Of je kleding is te oud, dat kan ook nog. Ik las laatst dat de geur dan er gewoon helemaal in zit en dat je kan wassen wat je wilt, maar dat de parfum van de wasmiddel de geur gewoon niet meer camoufleert. Zo stom is dat.
Flauw. Als ik hier een vraag stel is dat niet omdat ik niet zelf zou kunnen zoeken, ik zocht gewoon tips van iemand die al een fijne voorraadpot in gebruik had.
Ik ga er nu automatisch vanuit dat je geinfluenced bent door tiktoks/reels van Amerikaanse vrouwen die al hun ‘laundry stuff’ in potten en glazen flessen doen enzo. Ziet er heel mooi uit maar ik zie die vrouwen vaak bijv. wasverzachter tot zowat de rand in zo’n glazen fles vullen en dan zo’n dop van kurk erop dat dan de vloeistof raakt en dan denk ik BAH NEE STOP.
Ik zoek medestanders bij deze specifieke vloeibare substantie cringe
Haha, nee, ik volg dat soort accounts niet.
Mijn vraag komt vooral voort uit het feit dat de XXL-verpakking die ik al een tijdje heb (en bijvul als ik kleinere verpakkingen koop) stuk is, en ik zou graag een andere fijne voorraadpot willen waar flink wat in kan. Ik dacht dat iemand hier misschien al een pot of container in gebruik heeft die prettig is.
Ik heb deze maar dan bij de action gekocht. Sluit goed en kan veel in. Hier doe ik dan waspoeder in, maar volgens mij kunnen van die pods ook prima!
Die ziet er heel fijn uit, dank je wel!
Weet iemand hoe je aan herbruikbare swifferdoekjes kunt komen? Ik erger me dood aan dit soort advertenies met 6 foto’s maar geen 1 van hoe het werkt. Hoe die dingen vast blijven zitten.
Met een vochtige zeem of als er een vlekje op zit, met de beeldschermreiniger van de action
Volgens mij zit er aan de onderkant van je steel, dat platte plastic ding, puntjes. Aan deze doeken van je link zit een stofje aan de bovenkant waar je die puntjes van je steel in kunt prikken. Dat werkt als een soort klittenband. Dat is tenminste hoe ik ze ken. Je hebt ze ook met elastieken, die hebben dat klittenbandsysteem niet. Het is maar net welke swiffer je precies hebt.
Ik heb de groene Swiffer die de Action verkoopt en daar zitten bij elke hoek knopjes waar je het doekje in vast kan maken.
Ik doe er zelf gewoon microvezel doekjes omheen! Droog voor “vegen” en nat voor een snelle dweilbeurt.
Even gegoogled voor een foto maar hier zie je wat ik bedoel, in het gaatje druk je het doekje vast
Heb nog ff verder gegoogled voor je en dit legt het wel goed uit
Ik heb een mop besteld van Vileda (nu in de aanbieding bij Blokker), puur omdat er mensen met een schoonmaak-account op TikTok zo lyrisch over zijn😂
Zijn er hier mensen die deze hebben? Hoe bevalt 'ie?
Edit: deze dus:
https://www.blokker.nl/vileda-turbo-complete-set/1403003.html
Ja die heb ik! Ik vind het heel fijn dat je het vuile water eruit slingert met het pedaal. Bij mijn vorige dweil moest ik het uitknijpen (en had ik het idee dat ik het vuil alleen maar dieper in de dweil kneep) en vond ik het toch vaak te nat op de houten vloer.
Ik was eerst vrij sceptisch omdat het een mop is ipv een dweil maar ik vind hem dus echt prettig werken.