Ik vind deze heel lekker ruiken! En geregeld in de aanbieding ook. Overigens gebruik ik het voor zowel kleur als wit als zwart, werkt prima
Wij gaan binnenkort verhuizen en nu ben ik op zoek naar een niet al te kleine pedaalemmer met 3 vakken. De meeste die ik vind zijn 18-20 liter per emmer maar ik zoek eigenlijk groter, dit klinkt mij nogal klein namelijk.
Iemand ervaring hiermee of een aanrader voor een grotere?
Robijn vind ik het lekkerst, en dan vooral die met kokosgeur (lichtgroene fles)
Nog een prullenbakkenvraag! Wie kent er een alternatief voor deze prullenbak:
https://www.fonq.nl/product/binbang-afvalbak-58-liter-2x29-l/223003/
€125 is echt veel geld!
Ik zoek er eentje die minimaal 2 vakken heeft, 1 van +/- 40 liter en eentje van +/- 10/20 liter. Die niet naar boven open gaan maar juist uitschuiven. Ik heb geen ruimte voor inbouw, daar kom ik wel zoiets tegen namelijk:
Wie is er thuis in afval?
Ik heb deze gewoon gekocht, vier bakken op elkaar. Belachelijk duur, maar elke dag blij mee.
Als je een beetje handig bent of iemand kent die dat is, dan is dit ook wel vrij makkelijk zelf te maken denk ik!
Oke ik weet dat het duur is maar… ik heb die en hij is fantastisch. Ik had hiervoor ikea sortera bakken op elkaar maar deze zijn een miljoen keer fijner en duurzaam.
Hier dus ook de vier hoog toren. Met houten plank erop en het is zo mooi, nooit verwacht dat ooit te zeggen over een afvalscheidingsoplossing.
En @Krabsalade , ik heb deze ook, maar vroeg me af welke zakken jullie erin gebruiken? Ik doe nu meestal de gewone komozakken er in maar die zijn eigenlijk wat groot.
Ja maar alle andere zijn te klein dus same 🥲
Ik doe er geen zakken in, heb bakken met plastic, glas, blik en papier, na het leeg maken doe ik ze even af, maar er gaat redelijk schoon afval in.
Dat scheelt dan wel ja! Voor groen en rest gebruik ik wel graag een zak haha
Ik heb nieuwe sponsjes gekocht en heb helemaal zin om de keuken te gaan poetsen zo.
Who have I become
Mijn nieuwe huishoudelijk hulp.
Hoe krijg ik de (sorry) bruine viezigheid onder in m’n wc-pot weg? De zijkanten is gelukt met wc reiniger en hard schrobben, maar het deel onder water blijft vies. Ik heb er al met m’n handen (in handschoenen natuurlijk!) en een spons ingezeten maar helaas.
Ik doe er ongeveer halve liter bleek in. Dan trekt het wel weg.
Ossengalzeep? Mijn oplossing voor alle soorten vlekken, heeft tot nu toe altijd gewerkt!
Deze werken heel goed. Ik heb juist het tegenovergestelde probleem, sinds ik hier woon krijg ik het deel boven water nooit mooi schoon. Stoor me er al zo lang aan
Heb je al cola geprobeerd?
Groen alternatief: flink wat acid oplossen in een beetje gekookt water en dat in de pot gooien en nachtje laten staan.
Werkt goed tegen bruine kalkaanslag
@mercurysummer bovenstaand werkt ook voor het deel boven het water alleen stop je het dan in een spray flesje. Verhouding 2:1 citric acid:gekookt water.
Een puimsteen!!! Nat maken, dan tast het je glazuur niet aan, en dan krijg je alle aanslag enzo weg. Kost geen drol en werkt als een tiet