Toen ze ging kruipen en vooral alles wat ze tegenkwam in haar mond stoppen stofzuigten wij dagelijks. Dan dacht ik ooo het valt wel mee, maar waren toch heel haar knieen vies en had ik het idee dat het weer nodig was. Dus dagelijks ff snel door de woonkamer en keuken en 1x per week uitgebreid. Nu ze ouder is, is het nog steeds dagelijks en soms ook als ze in de middag slaapt omdat ze graag buitenspeelt en dat rotzand overal vandaan blijft komen. Denk je dat het uit de schoenen is, trekt ze ze weer aan voor een nieuwe ronde en ligt er weer een hoop zandā¦
Bedankt! Hahaha ja het gaat denk ik voorlopig nog wel zo doorā¦
Ik stofzuig twee keer per dag ivm mijn konijnen, maar als je geen huisdieren hebt is het alweer een ander verhaal. Maar lijkt me (ook zonder huisdieren) sowieso fijn om elke dag even te stofzuigen ivm haar, stof, kruimels en zand.
Ik stofzuig bijna dagelijks, denk 5x per week ongeveer.
Voor het tegengeluid dan maar
Onze robot stofzuigt de grote oppervlaktes als wij er allebei niet zijn, dat is soms elke dag, maar vaker ongeveer 4 dagen in de week. En verder stofzuigt de schoonmaakster 1x in de twee weken het hele huis en ik kruimeldief alleen zichtbaar zand/kruimels.
Wij hebben geen baby en huisdieren en lopen binnen altijd op sloffen, daarmee is dit echt prima voor ons.
Dit. Je moet wel allerlei zooi van de vloer halen (geen slingerende schoenen/sokken, geen losse kabeluiteinden) of bepaalde delen laten overslaan, anders loopt hij vast. Maar I mijn Neato D3. Ik stofzuig nog elke week 1x grondiger omdat ik allergisch ben voor stof, voor het oog hoeft het niet.
Ik denk dat ik voor een robotstofzuiger ga en dan nog 2x per week zelf zuigen en dweilen!
De robotstofzuiger gaat hier 4x per week door het huis en we stofzuigen zelf 1x per week. Maar we hebben dan ook geen huisdieren en kinderen en we werken allebei fulltime, dus er wordt ook niet zo gauw iets vies hier
Moet ook wel zeggen dat dit inderdaad pas is sinds het thuiswerken. Als je de hele dag thuis bent wordt het toch sneller vies, irriteer ik me er eerder aan omdat ik het de hele tijd zie en heb ik makkelijker tijd om tussendoor even te stofzuigen. Daarvoor was het denk ik 2/3 keer per week.
Welke robotstofzuiger is een aanrader en niet gelijk mƩga duur?
Ik stofzuig iedere dag. Ik kom overal op, onder en naast. Ook de plafonds en murenš¤£ Gebruik een normale stofzuiger en een steelstofzuiger.
Ik heb de Eufy 11, nu een jaar of 3 en ben er heel blij mee!
Hahaha respect daarvoor
Ik heb dit van Phillips stoom and go (ofzo) en het werkt wel prima, maar het water reservoir is zo klein zeg. Zou het daarom al niet aanbevelen. Eff strijken is dan sneller. Of was na de droger meteen in de kast zetten helpt ook goed tegen kreukels.
Heeft iemand ervaring met dit wasmiddel? Ik lees de reviews maar het lijken net allemaal gesponsorde reacties. Ben op zoek naar een oprechte mening haha!
Ja ik heb deze en ben er gewoon tevreden over, heb niet het idee dat het anders/beter is voor zwarte kleding dan de ariel all in 1 pods die ik gebruik, het is gewoon prima wasmiddel en ruikt lekker.
Ja, ik vind hem prima! Maar moet zeggen dat ik nog niet heel lang mijn eigen wasmiddel koop en vanaf het begin deze gebruik dus vergelijking heb ik niet. Ik gebruik de kleur en de wit ook. Bol.com heeft vaak acties hiermee
Ik heb een trui gekocht op vinted, maar nƩt wat te klein. Kan ik deze met een trucje nog wat uit rekken of is het verloren zaak?
Is het een katoenen trui? Na het wassen rek ik die altijd even goed uit en vaak is de trui dan wel weer iets groter. Misschien kan je dat proberen
Ik heb pasta geknoeid op mn lichtblauwe pantalon en krijg de oranjevlek er met geen mogelijkheid uit. Heeft iemand hier tips voor? Het was net een nieuwe broek namelijkā¦