Huishoudtopic #1

Ik wil ze graag van meestervervalsers, maar zag laatst dat sissy boy een aantal heeft, die er op de foto wel mooi uitzien! Even zoeken op ‘kunstbloem’ op hun site

1 like

Mijn droogrek is net door zijn pootjes gezakt omdat ik er te veel spijkerbroeken aan wilde hangen. Zat er al aan te komen hoor, stond de laatste tijd al wat krom en heeft jarenlang trouw zijn werk gedaan dus niks aan te doen.

Maar: heeft iemand nog een aanrader? Wel echt een suf iets om mijn geld aan uit te moeten geven

Ik heb deze al 8 jaar en heel tevreden over:

Action droogrek

4 likes

Leifheit! Mijn moeder heeft er een en die gaat al 15 jaar mee. Ik heb er een van een ander merk en kan het na anderhalf Jaar weer gaan vervangen.

4 likes

Ik heb die van de Ikea al zo’n 5 jaar en ben er nog steeds tevreden over. Die heeft van die dikke stokjes waar je de was overheen hangt dus voelt wat steviger aan dan andere wasrekken vind ik.

1 like

Hij staat nu te shinen in mijn woonkamer :grimacing:

Ik vind dit echt het vreselijkste ding wat wij hier in huis hebben haha. Hij valt echt continu om omdat het zo’n licht ding is. Ik heb ook een rek van Leifheit en ben daar heel tevreden over. Die staat lekker stevig.

Edit: deze heb ik, Leifheit Pegasus.

5 likes

https://www.bol.com/nl/p/tomado-ciclone-vario-droogtoren-38m-inklapbaar/9200000105809669/?s2a=#productTitle

Ik heb deze, ideaal, hij neemt heel weinig ruimte in, en je kunt ook de helft dicht laten etc…
En hij is wel gewoon stabiel.

Wat voor zware dingen hang je eraan dan? Die van mij valt alleen om als ik op zo’n arm natte spijkerbroeken van mijn vriend hang en op de rest niets. Maar dat is ook niet logisch dus doe ik ook nooit. Hij is verder echt nog nooit omgevallen.

Gewoon normale kledingstukken :woman_shrugging: Vind hem heel wiebelig en licht.

2 likes

Ik zou iedereen met klem aanraden een droogtoren te nemen. Snap niet de handigheid van die lange uitklapdingen die iedereen heeft die de helft van je woonkamer innemen

Zo één :+1: :

7 likes

Daar heb ik zelf nooit last van, handdoeken drogen daar altijd prima aan! En als ik er kleding ophang, dan is dat altijd met kledinghangers. En alleen aan de bovenkant. Of als ik lange dingen heb, dan sla ik de middelste rek over.

Ik vind zelf een droogrek handiger die je ook nog voor de helft kan openklappen, neemt nog minder ruimte in. En er was ooit eens iemand die ook een handige life-hack had, ik dacht @Junebug85, om je beddengoed er aan te hangen. Dus zelfs voor dat soort ‘grote’ dingen heb je genoeg aan een droogtoren. Al weet ik ook van die ene keer dat we het er over hadden, er ook heel veel haters zijn van droogtorens

Edit: gevonden

6 likes

Nee hoor! Zit genoeg ruimte tussen. Handdoeken doe ik soms over 2 zodat er iets meer lucht tussen zit. Maar ik hang ‘m regelmatig helemaal vol en droogt altijd goed! (Je moet wel even logisch nadenken dat je een lange jurk niet op de bovenste hangt en dan direct eronder ook iets hangt, maar als je dat niet doet werkt het heel fijn :))

1 like

Haha ja ik vind droogtorens ook verschrikkelijk onhandig :sweat_smile:. Toch bedankt!

1 like

Ik heb dit rek ook al 5 jaar, nog steeds helemaal top en stevig.

2 likes

Heeft er iemand hier een stoomgenerator? En welke strijkplankhoes gebruik je? Ik heb een strijkplank met een prima hoes, maar NIET in combi met een stoomgenerator. Na het strijken van een paar kledingstukken begint het te druppen op de grond :weary:

Ik krijg een mooi bedrag terug van de belastingen en ik heb nu mijn zinnen gezet op een broodrooster. Stiekem wil ik eentje van KitchenAid of Smeg, puur voor het design maar misschien heeft iemand van jullie zelf een aanrader die zowel qua prijs/design te doen is? Of die mij kan zeggen dat die van KitchenAid of Smeg echt een goede koop is, aangezien ik al vaak gelezen heb dat Smeg koelkasten bv niet het geld waard zijn. In de reviews van Coolblue gaat het vooral over “is een echte eyecatcher”, maar daar ben ik niet zoveel mee haha.

Vereisten:

• 2 sleuven
  • kruimellade die je eruit kan trekken
  • zijkanten die niet mee opwarmen
  • moet er toch wat mooi uitzien, deze Smeg bv vind ik zo mooi (zonder kruimellade dan)

Russel Hobbs heeft ook wel leuke. Deze bijvoorbeeld: RUSSELL HOBBS 23330-56 Colours Plus Rood kopen? | MediaMarkt

3 likes

Ik was inderdaad ook al naar hun broodroosters aan het kijken! :smile: Ik heb de crèmekleurige variant van die uit je link besteld. De prijs en aanwezigheid van een kruimellade trokken me over de streep.

1 like

Als je ‘m op je aanrecht wil laten staan dan zou ik ook een Smeg nemen. Ik heb er één van Russel Hobbs, kunnen grote, dikke boterhammen in & er is een kruimellade. Wel wordt ie wat warm aan de zijkanten. Wat heel handig is is dat je er een ‘rekje’ bij krijgt zodat je er een extra boterham op kan leggen of je boterham met kaas kan laten smelten.

1 like