Wij doen ze apart in een zak, anders doe ik altijd per ongeluk enkele sokken in de was en zit je de hele tijd met halve paren. Nu gewoon eens in de maand alle sokken in een keer en dan daarna alle sokken bij elkaar zoeken.
hebben jullie allebei 30 paar sokken? en met 60 sokken zit de was toch ook niet vol? hoewel ik niet eens weet hoe dat eruit ziet want heb nog nooit zoveel sokken bij elkaar gezien.
en dan heb je eigenlijk ook 30 sneakersokken en 30 wintersokken nodigā¦
nee sorry maar dat zou hier niet werken. je kan ze ook in een waszakje doen. per keer dat je wast of (en dat doe ik) enkele sokken in een mandje naast de machine en dan maak ik er weer paren van.
Of je koopt gewoon alleen zwarte sokken die allemaal matchen. Of je draagt gewoon verschillende sokken.
Wij dragen vaak overdag een wit pak met van die ziekenhuis klompen dus dan zijn je sokken het enige waar je mee kan spelen qua outfit. Wij hebben dus veel en leuke sokken!
Ok, ik zit in dubio. Twee eenpersoonsdekbedden in een tweepersoons overtrek:
- kan prima
- doe maar niet
0 stemmers
Is maar voor een weekje
Tenzij je ze aan elkaar kunt doen. Maar anders is het denk ik echt heel irritant.
Nee je kunt ze niet aan elkaar doen. Mijn moeder en vriend zeggen beiden dat prima kan, maar mij lijkt het inderdaad echt super irritant.
Voor een weekje lijkt het me best prima toch. Misschien moet je ze af en toe even goed leggen maar voor zoān korte tijd best te overzien
Misschien dat het wel kan als je de twee dekbedden aan elkaar vast maakt met wat veiligheidsspelden. En misschien ook vastmaken aan de overtrek. Dan heb je misschien minder kans dat ze rond gaan zweven. Maar misschien is dat te veel moeite voor een weekje haha
Hahha, oke ik neem gewoon 2 eenpersoonsdekbedden mee hoor! Vind het al irritant als mijn tweepersoons niet precies in de hoekjes zit, dus kan me voorstellen dat dit een grote ergernis gaat worden.
Weet iemand waar je mooie kunstbloemen kunt vinden? Ik vind alles zo snel nep. Echte bloemen zijn wel leuk maar na 3 dagen is dat water viezig en na 7 dagen zijn de bloemen verwelkt. En vazen poetsen is niet mijn favoriete huishoudklusje
Geen tip voor nepbloemen maar om je bloemen langer mee te laten gaan kun je een drupje bleek in het water doen. Het water blijft dan ook helder. Mijn bloemen gaan minsten 8 Ć” 10 dagen mee!
En zorg dat er geen bladeren in het water hangen.
Dat heb ik wel eens gedaan, maar ik kreeg dan troebel water in plaats van helderā¦ Ook als ik weinig gebruikte.
Haal je de bladeren van de steel af of staan die onder water? Als die in het water staan dan gaan ze rotten en wordt het water vies. Ik doe altijd alleen de steel in het water met dat zakje voeding wat altijd bij bloemen zit en na een dag of 5 doe ik er wat bruiswater bij en dan krijgen de bloemen weer een boost. Mijn rozen (gewoon van de Lidl dus niks fancys) staan altijd ruim 2 wekwn.
Kunstbloemen bij de intratuin maar dat kost ook watā¦ en heb je weleens gedacht aan droogbloemen? Die heb ik staan, vind het wel mooi!
Ja, ik doe nooit blaadjes onder water en toch wil het nooit erg hier. Maar zeker 's zomers is het ook heel warm in mijn huis dus dat zal ook niet mee helpen. En dan zorg ik nog dat ze uit de zon staan. Bruiswater heb ik nog niet geprobeerd, goeie!
@Oneinamelon Daar hoorde ik iemand anders (niet van het forum) ook al over. Heb jij die zelf? Ik vind het niet erg om iets meer te betalen als ze echt mooi zijn, want je doet er ook langer mee. Droogbloemen had ik nog niet aan gedacht, waar haal je die?
Ik heb zelf geen kunstbloemen maar kom regelmatig bij de Intratuin en daar hebben ze veel keuze en ziet er ook goed uit!
Droogbloemen heb ik gewoon online besteld, zijn best veel webshop in te vinden.
Bij een groothandel waar ik wel eens kom verkopen ze kunstbloemen van Colours & Green, die vind ik altijd wel erg mooi. Er zitten wel eens bloemen tussen die wat nepper lijken, maar het grootste gedeelte van hun assortiment daar is net echt!
Ik heb een boeket van meestervervalsers, die is best echt. Ja als je het van dichtbij gaat bekijken zie je wel dat het nep is natuurlijk, bij sommige bloemen sneller dan andere. Maar ik ben er blij mee, hij is mooi hoog.