Haha ik ben 36 weken zwanger en dit staat ook op mijn to-do lijst. Top dat jij er hier over begon, kan ik nu ook aan de slag!
Heerlijk he alles afvinken voor de kleine komt! Ik sla soms wel een beetje door maar ach, het kan maar gedaan zijn haha.
Iemand een tip hoe ik nagellak van deuren af krijg? Had laatst rode nagellak op en ben met m’n nagels langs de deur en een ladekast gegaan en nu zitten er rode strepen op. Met aceton durf ik niet maar verder helpt tot nu toe nog niks
Ik wil binnenkort onze bank reinigen met zo’n tapijtreiniger die je bij gamma of karwei kan huren. Volgens mij waren er hier mensen die dat al eens hadden gedaan. Moet je daarvoor nog speciaal reinigingsmiddel kopen? En zo ja, wat dan precies?
Ik heb dit laatst toch gedaan met een piepklein beetje remover en een watje. Echt een druppeltje. Ging er direct af, daarna afgenomen met water en geen beschadiging aan de lak!
Edit: je hoeft niet eens te boenen. Echt 1x lichtjes erover glijden en klaar.
Misschien eerst even op een onopvallend plekje proberen of het niks beschadigd/vlekt?
Ik krijg ze weg met gewoon een nat doekje met een beetje allesreiniger
Wij hebben daarvoor HG tapijt- en bekledingreiniger gekocht!
Oké en dat doe je dan in die tapijtreiniger?
Ja, maar er komt een gebruiksaanwijzing bij die tapijtreiniger als het goed is, daarin wordt uitgelegd hoe het precies werkt!
Gewoon aceton vrije remover gebruiken!
Wonderspons van de Action? Dat lukte bij mij laatst bij een rode streep op een witte deur. Met een klein beetje water.
Welk type Kärcher stoomreiniger was hier nou zo populair? De SC 3 toch? Kon het met de zoekfunctie niet echt vinden. Wil graag een stoomreiniger waarmee ik tegels, plavuizen, keukenkastjes, kozijnen, kiertjes, voegen etc. kan reinigen. Die van Kärcher heeft zo’n los karretje en die leek me wel chill ipv zo’n waterreservoir de hele tijd omhoog te moeten houden.
Ja die heb ik ook. Heel blij mee, vooral makkelijk dat je hem altijd kan vullen ook als je al bezig bent. Heb een behangstoom opzet stuk besteld wat ik eind mei / begin juni kan gaan testen.
Leek mij wel optimaal als ik hem ook daarvoor kan gebruiken ipv een machine huren of eentje kopen.
Wondersponsjes! Zat door ons hele huis toen we hier kwamen wonen en hebben echt veel weggekregen.
————————
Iemand nog een tip voor een tapenadevlek op een lichte jeans? Had de broek pas 2 keer aan gehad :(. Heb m al met afwasmiddel geschrobd en toen in de wasmachine gedaan, maar zit nog steeds een vlekje
Ossengal! Daar heb ik zelfs olijfolie mee uit mijn broek gekregen.
Oh wat handig dat dat bestaat! Zit er al heel lang over te twijfelen maar denk dat ik ‘m toch maar ga kopen. Lijkt me echt heerlijk om de tegels in de badkamer en keuken te doen zonder met een sopje in de weer te moeten
Ik hoop binnenkort mijn winterjassen op te bergen. Maar iemand goede tips om foundationvlekken uit de kraag te krijgen?
Ik ben verder trouwens een gier en knoop steeds een schone microvezel doek om de kop met een stevige haarklem ipv dat ik meerdere originele stoffen kapjes/lapjes heb. Voor het vloer opzetstuk heb ik extra grote microvezeldoek.
Vraag mij ook af hoe anderen het doen maar ik vind het zelf frisser om meerdere keren tijdens het poetsen te wisselen van doek en als je je keuken en dan wc wil doen heb je echt wel een aantal nodig.
Met Dasty van de Wibra, werkt perfect