Exactly !
BRILJANT!!
Dit is een beetje de volwassen variant van de studentenoplossing aluminiumfolie op het fornuis.
Binnenkort verhuis ik eindelijk naar (1,5x) groter appartement en het is ook nog eens nieuwbouw. Ik kijk er zo naar uit, voornamelijk omdat het makkelijker te poetsen zal zijn. Nu moet ik vanalles opzij schuiven als ik ga schoonmaken, en zijn er allerlei onlogische randjes en hoekjes waaraan ik mij gruwelijk erger en moet ik op mijn hurken zitten terwijl ik rondom de wcpot schoonmaak. Allemaal voorrbijjjj dadelijk
Dacht ik al… plafonds al een sopje gegeven?
Je zou nou een speciale textielreiniger kunnen huren voor je bank, vloerkleed en matras!
Dit erop smeren, uurtje in laten trekken en bye bye vlekken. Oven van mijn ouders had ook zulke vlekken en dat is nu bijna helemaal weg.
Ik heb vanochtend een soortgelijke situatie staan wegboenen met een metaalspons, ging prima weg. Wel een beetje een workout.
maak een papje van wat baking soda en water en breng het met een poetsdoek aan in de oven. Laat het mengsel een tijdje intrekken, bij voorkeur een hele nacht. Hoe langer je het laat inwerken, hoe beter het werkt. Veeg daarna schoon met een vochtige doek. Hardnekkig vuil op de bodem van je oven? Strooi dan wat baking soda op de bodem en maak het vochtig met een plantenspuit. Laat opnieuw intrekken, zo lang mogelijk. Veeg het na met een vochtige doek, zodat alle baking soda verwijderd is.
Of deze
@nutsaboutbeauty Als het bovenstaande niet lukt kun je ook altijd nog een glaskrabber proberen!
De ovenreinigerspray van Kruidvat schijnt ook enorm goed te zijn maar daar heb ik zelf geen ervaring mee. Ik doe mijn oven met the pinkstuff, een staalwolsponsje en de glaskrabber.
Waar gebruiken jullie dat Action Washcat spul allemaal voor?
In de badkamer bij schimmelplekken maar ook bij de afzuiger en voegen worden er ook schoon van (door de bleek)
Thanks voor de tips! Ik heb nu eerst de truc met bakingsoda geprobeerd, laat ik intrekken tot morgen. Mocht dat niet werken ga ik naar de andere middeltjes kijken
Ah ok! Dus eens in de zoveel tijd de badkamer muren en vloer insmeren is dus prima? Zijn allemaal stenen. Ik las hier eerder dat het best heftig spul is.
Ja ik doe het als ik plekjes zie ergens, 1x in de zoveel maanden
Nice. Echt een domme vraag dit misschien maar je kan het dus niet gebruiken als een soort Blue Wonder/anti bacterial spray om oppervlakken mee af te nemen? Het is echt voor het heftige spul zoals schimmelplekken in de badkamer?
Maar bedankt voor je reactie iig! Ik heb het gekocht vandaag en ik vind het een beetje spannend om het te gebruiken omdat het zo sterk is.
Nee het is echt alleen voor schimmel in de badkamer. En het is vrij heftig dus even de badkamer verlaten als het intrekt.
Ok! Ik ga het dit weekend even proberen.
Nee! En het bevat heel veel bleek dus pas op met bepaalde materialen en donkere kleuren. Lees even goed wat er op de fles staat.
Is om schimmel te verwijderen, niet als cleaner gebruiken dus.