En, werkte deze truc?
Ja ik ook maar ook wel tof dat het dan ook nog werkt
Ik heb echt een domme vraag, maar ik zag laatst bij iemand die ik ken een luchtverfrisser op het toilet staan. Het was een ronde witte bol met een vloeistof, maar ik kan het dus nergens vinden. Het rook zo lekker, maar ik ken diegene niet goed genoeg om te gaan vragen waar haar toilet luchtverfrisser vandaan komt Iemand enig idee?
Nee, het was echt een rond wit bolletje, niet heel groot. Een diffuser ken ik (en heb ik ook). Ik heb echt al alle luchtverfrissers online bekeken, maar ik zie dat ding dus nergens.
Ik kan nu dus niks anders gaan doen tot ik het gevonden heb he
https://www.bol.com/nl/p/medisana-ad620-aroma-vernevelaar/9200000038630600/?Referrer=ADVNLGOO002033-G-59402269676-S-472220944707-9200000038630600&gclid=Cj0KCQjw6rXeBRD3ARIsAD9ni9A55PMostMCfZFW6btJWQruxI1MAHRTlNgtl8FbJXbEgee1gX3TLP0aAubpEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
@anon31745129 Haha nee sorry, het was echt geen vernevelaar. Er zat alleen gewoon een vloeistof in die heel lekker rook. Er zat ook geen gat in waar iets uit kon komen iig.
Qua vorm iets wat hier op lijkt en denk qua product ook hetzelfde, maar dan dus helemaal wit en helemaal rond.
Is poeder wasmiddel beter voor je was en in verhouding goedkoper als vloeibaar wasmiddel?
Ja en ja! Kan niet vastkleven en is ook goedkoper heb ik opgemerkt. Ook minder vieze geuren. Sorry geen bronnen maar heel vaak gelezen
Ik gebruik al jaren alleen maar poeder, voornamelijk omdat het beter is voor je machine en goedkoper. Dat is een win win situatie.
Mijn kleding ruikt altijd schoon en fris als het gewassen is. Ik gebruik eigen merk ah puur
Hoe wassen jullie een zwart-wit gestreept t-shirt?
- Met de witte was
- Met de zwarte was
- Ik gooi altijd alles bij elkaar, dus doe het in de machine zonder erover na te denken
- Ik twijfel ook elke keer
- Anders?
0 stemmers
Ik twijfel dus elke keer als ik dat shirt uit de wasmand haal om de was uit te zoeken
Witte was, maar wel met zon colour catcher erbij voor de zekerheid.
Mijn redenering is: als de zwarte strepen het wit op het shirt zelf niet verkleuren, dan verkleuren ze ook de andere witte was niet.
(geen idee of dit terecht is)
Ik doe wit apart en zwart bij gekleurde was, de zwart-witte shirts doe ik bij gekleurd en dat gaat goed
Ik ben vooral bang dat de zwarte strepen sneller vaal worden als ik het bij wit doe (en als ik het bij zwart doe: dat de witte strepen sneller dof worden )
Bij mijn andere gestreepte shirtjes, sweaters
Haha hier hetzelfde!
Heb zo veel kledingstukken met streepjes dat ik ze vaak samen was. Daar doe ik dan meestal lichtgrijs o.i.d. bij.
Ik heb altijd wit, zwart en kleur in huis en dat was ik dan met kleur!