Dit klopt inderdaad. Ik gebruik azijn x bakingsoda altijd voor mijn afvoer omdat dat alles lekker schoont maakt, beter dan alle ontstoppingsmiddelen. Schuimt en borrelt als een gek dan.
Oh dat is wel een goeie! Tast dat niet de leidingen aan ofzo?
En meng je dan gewoon eerst in een bakje de azijn met soda en giet je het dan erin of gewoon 1 voor 1 direct erin?
Ik heb geen idee. Doe het nu al een half jaar elke week, het heeft tot nu toe nog geen problemen gegeven haha. Ik denk zelf dat het beter is dan al die chemische dingen. Al is het alleen al voor het milieu.
De baking soda schud ik wat in de gootsteen (een goede laag) en daarna doe ik een flink scheut azijn erop. Dan geeft het gelijk een reactie.
Meestal doe ik het ās avonds zodat er geen water meer op komt.
Ik heb een Miele, die nieuwe zijn ook zakloos. Love it! Wel 200+ euro ben ik bang
Pfoe, dat is wel veel geld. Meer dan wat ik ervoor overhebā¦ Maar het lijkt me wel een fijn ding.
Bij de Aldi hebben ze deze week (vanaf donderdag) een robotstofzuiger en een zakloze stofzuiger. Geen idee van de kwaliteit maar wellicht is het een optie voor iemand. Wel 3jr garantie
Onze wc ruikt heel snel naar urine, als ik ām nu (grondig) schoonmaak dan ruik je over een uur alweer een urinelucht. Iemand tips wat er tegen te doen? Ben er een beetje klaar mee om onderhand elke dag op mān knieĆ«n alle tegels en de wc met chloor/schoonmaakazijn/Andy/dasty/whatever af te moeten doen.
Klinkt alsof er urine achter is gebleven die tijdelijk wordt verbloemd door de geur van schoonmaakmiddelen.
Mijn tip:
Laat de man in huis (want 99.9% kans dat dit door een man komt) handschoenen aantrekken en de wc-bril losschroeven en eraf halen. Daar treft hij wss een aangekoekte stinkende laag aan. Laat hem die schoonmaken inc de bril en de schroeven.
Nou we hebben in juni een nieuwe wc bril gekregen, via de woningbouw dus ik neem aan dat ie nieuw was en niet tweedehands (), maar ga het morgen toch eens proberen.
Ik koop wel eens super zachte fleecedekentjes of vestjes. Als ik het dan was, is het meteen niet meer zo zacht gebruik wasverzachter en doe het in de droger, maar toch komt het er een stuk stugger uit. Ik word juist zo gelukkig van hele zachte stof! Iemand een gouden tip voor me?
Van die OCD cleaners krijg ik altijd motivatie haha
ik heb er een van philips rond de 100 euro en supertevreden over!
het is een blauwe haha
Wat is de ideale tip voor zachte handdoeken?
Haha, naar die zat ik ook al te kijken! De reviews op CoolBlue zijn erg goed.
In de droger gooien
Ik heb geen droger
Tijdens het wassen, wasverzachter toevoegen!
Heb deze handaccustofzuiger gekocht van de lidl
Geweldig dingā:rofl:
Heb m met name voor de trap gekocht maar je kan er dus ook water enz mee opzuigen
Je vriend vragen nooit meer staand te plassen scheelt echt veel viezigheid en luchtjes.
Zo blij dat mijn schoonmoeder dit heeft aangeleerd bij haar zoons.
Mijn vriend weigert want hij vindt het heel oncomfortabel dus hij is nu degene die de wc schoonmaakt