Bedoel je een lazy Susan? IKEA heeft die, een draaiplateau en die heet Snudda.
In Amerika zie je die dingen ook vaak met dubbele verdieping etc, die heb ik in Nederland helaas nog nooit gezien.
ik heb iets ontdekt: je kunt die swiffer-doekjes wassen en hergebruiken. had er kennelijk per ongeluk een meegewassen met de schoonmaakdoekjes en hij is zo goed als nieuw. misschien kan het wel een paar keer.
Oh wow fijne tip! Ik zat al te zoeken naar een alternatief omdat ik dit niet echt duurzaam vind, maar dit ga ik eens proberen!
Goede tip idd!
Wie heeft de gouden tip om niet op je knieƫn de douche te hoeven schrobben? Ik heb volgens mij alle chemische middeltjes, azijn en soda al geprobeerd maar de kalkresten en gele voegen verdwijnen niet!
ik heb ooit in een huisje gewoond met een ernstig vervuilde badkamer. Die moest ik ook steeds goed bijhouden omdat er geen raampje oid was. Ik gebruikte daar Washcat voor van de Action voor de ergste vlekken. Insprayen en dan zelf even uit de ruimte gaan, anders ga je dood van de dampen, maar het helpt wel!
Verder gebruik ik Driehoek groene zeep en Dasty.
Dankje voor de tips! Ik ga ze proberen
Dat vind ik dus zo raar. In mijn vorige huis ook nooit last van en nu zooo vaak gele voegen die nooit echt helemaal schoon worden. Ik heb inderdaad ooit door het egf de grijze fles van de Action aangeschaft, maar ook die helpt niet echt.
En bleek geprobeerd?
Ik moet vandaag al Mn schone was opvouwen of strijkenā¦ zo geen zin in
Zeg nu al jaren dat ik iedere dag iets moet doen qua huishouden maar gebeurt nooit
Heeft iemand hier een schoonmaker? En zo ja, hoe ben je er aan gekomen? Zit nu een beetje te kijken naar Helpling enzo, maar ja een goede schoonmaakster heeft dat niet echt nodig toch, dat gaat meestal via/via denk ik?
Ik weet niet waar je vandaan kom, maar mijn oude hulp zoekt nog een adresje. Mocht je intresse hebben kan je me een berichtje sturen met je woonplaats.
Ik snap je wel, ik heb ook liever iemand die ik ken of via via
Misschien iets heel stoms, maar de kamer waarin je het droogt, staat daar een raampje oid open? Ik merk namelijk als ik dat vergeet er ook een muffig luchtje in komt.
Ik hoop voor je dat het werkt. Echt klote als je schone was muf gaat ruiken
ik heb laatst een vaatwasblokje in een lege trommel gedraaid en dat heeft wel geholpen met de vieze geur
Azijn en baking soda op 90 graden draaien.
Zijn deed ik in het vakje voor wasmiddel en de bakingsoda in de trommel zelf.
Maak ook het rubber schoon bij de deur! Mijn wasmachine stonk ook, alles erin geflikkerd wat ik maar kon bedenken en toen zei mijn moeder dat in dat rubber water kan zitten dat oud is en stinkt.
jep
Heeft iemand een tip voor een fijne stofzuiger zonder zak? Het liefst niet een hele dure.
Ik heb nu een KƤrcher, omdat mān vader zo lyrisch was, maar echtā¦ wat een onding. Hij rijdt niet fijn achter me aan, valt soms om, maakt echt veel lawaai en het snoer is me te kort. Hij kan wel ook water zuigen, maar wanneer gebruik je dat nou
Ik heb altijd geleerd dat je azijn en baking soda niet tegelijkertijd in je wasmachine mag gebruiken omdat die op elkaar reageren en dat heel schadelijk is voor je wasmachine Alleen baking soda werkt ook al top!