Action heeft er een speciale spray voor (rvs spray). Je spuit het in en laat het even intrekken, vervolgens kun je hem afnemen met stuk keukenpapier en dan is hij weer helemaal glanzend en schoon!
Welke stofzuiger hebben jullie?
Wij hebben er nu zo’n “kantoor stofzuiger”, zo’n groot lomp zwaar ding dat mijn vriend ooit van zijn ouders heeft gekregen. Werkt voor nu prima, maar de snoer kan niet opgerold worden en heb beneden geen plek om ‘m neer te zetten dus moet ‘m elke keer of van boven slepen of uit de kelder trekken en dat houdt me echt tegen om te stofzuigen. Wil het liefst iedere dag/om de dag stofzuigen ivm de kat maar dat gebeurd nu dus niet. Zou graag zo’n robotstofzuiger willen maar die zijn voor nu ff te duur dus zoek een alternatief, hij moet vooral licht zijn en liefst niet duurder dan €100.
Ik ben een tijdje geleden verhuisd en de badkamer hier word zo snel stoffig. Echt niet normaal, ik moet 2 keer per week stofzuigen anders ligt er echt een laag op de grond. in m’n vorige huis had ik dat niet. Weet iemand hoe dit komt en wat ik kan doen om het te voorkomen?
Ik heb een tweedehands bank gekocht. Ik heb 'm al uitgezogen, maar zou de bank graag ook goed schoon willen maken. Het is een stoffen bank. Iemand tips voor schoonmaakmiddelen?
Kun je de hoezen er niet af halen en wassen?
Voor diegenen met een schoonmaakster/werkster, waar hebben jullie haar (of hem) vandaan? En was je er de eerste keer bij?
Late reactie maar hoeveel was je kwijt aan de loodgieter?
Geen tip, maar toen onze badkamer nog geen raampje had was het veeeeel minder stoffig. Sinds het raampje erin zit (en dus bijna 24/7 open staat) hebben we veel meer stof. De badkamer is gelukkig een vierkant hok zonder randjes dus na het douchen spoelen we de hele vloer gewoon schoon haha
Hmm, wij hebben geen raam in de badkamer. Dus dat kan het denk ik niet zijn. De dauerluftung staat wel altijd open. Misschien daar een keer mee spelen
Met een stoomreiniger is misschien een optie. Heb er vorige week 1 gezien bij de action voor ongeveer 35€ (dacht ik).
Ik heb hulp nodig. Ik heb een toilet in mijn huis waar echt zo onwijs veel aanslag in zit dat ik nu alles al heb geprobeerd maar niets werkt. Ik heb HG toiletreiniger gebruikt, HG toilet renovatie spul. Oftewel, klein fortuin gespendeerd al maar er blijft maar een bruine laag inzitten. Ik denk dat het er al 10 jaar zit ofzo. Hoe in godsnaam krijg ik dit nog weg? Heb echt een wondermiddel nodig, of extreem bijtend spul ofzo. Het is overigens een studentenhuis, dus budget voor een nieuwe pot + klusjesman is er niet.
Je hebt een soort puimstenen voor het toilet en dan is alles weg!
Bij de lidl heb je hier van die tabletten voor, werken erg goed! Even in laten trekken en dan schrobben met een puimsteen.
@anon31745129 @Freedom kun je een gewone puinsteen gebruiken? Ik zie allemaal fancy toilet puinstenen voor 10 euro maar ook die voor je voeten van 1,50.
Gewoon voetending werkt prima! Wel eerst zo’n spulletje laten intrekken
Ja! Je kan wel robot stofzuigers krijgen die meer kunnen, maar vind deze supergoed voor z’n prijs
Ja heel tevreden!
Jep Eufy is da best
Mogen we meedenken over een naam?
Ik stem voor Henk.
Ja snap ik, geslacht is natuurlijk nog niet bekend is.
Henkelientje kan natuurlijk ook hahahaha.