Huilon

Hah. Ik had dit met de jurk die ik zou dragen op de trouw van mijn beste vriendin. Waar ik getuige zou zijn. De avond ervoor.

Tot 11:30 uitgeslapen vandaag maar toch dadelijk weer een dutje willen doen.
Ja zo gaat het weekend wel snel voorbij, huilen

verpleegkundige rekentoetsten

Hahahahahahaha ‘ironische polonaise’ wat een treurnis

5 likes

bij een kringloopwinkel iemand zien lopen met een hele mooie aankoop (of iets zien passen wat heel leuk is) :cry:

4 likes

Deze scene, gewoon altijd deze scene. Fuck it, de hele fucking film gewoon. Dit is gewoon bijna precies mijn jeugd hond die ik nog steeds super erg mis, en zelfs voordat hij dood was moest ik al gewoon altijd huilen om deze scene, verschrikkelijk gewoon

2 likes

Ja hoor ik zit godverdomme weer te janken als een klein kind

Een papercut :sob:

Dat kickboksen zo laat is… pfff rico schiet op.

Help! Wat heb je gedaan?

Huilon, uiteraard. Maar dan echt :joy: Nee uiteindelijk kreeg ik het er soort van uit met water enzo denk ik, de stof was ook heel dun en viel in verschillende lagen waardoor het niet echt opviel. Maar ik was wel echt héél kwaad op mezelf :grin:

Met je nog natte, versgewassen haar door een spinnenweb lopen :sob:

Precies dit. Dus ik dacht weet je wat ik haal snel drogende topcoat. Werkt top. Mijn nagels waren al heel snel droog. Maar toen keek ik nog eens goed en nu zie ik dat dat spul allemaal luchtbelletjes in mijn lak maakt en dat ziet er super lelijk uit. Nu kan ik weer helemaal opnieuw beginnen :sob:

Bezoek dat nu al 40 minuten te laat is.

1 like

Na 10 maanden nog steeds balen van je kortere haar, maar bang zijn dat extensions teveel werk zijn omdat je geen stijltangpersoon bent en eigenlijk met jezelf had afgesproken nooit gebruik te maken van human hair. Huilon.

Altijd, echt altijd

1 like

Apk en dan €400 kwijt zijn :sob: .

Huilon van de gewrichtspijn hier :frowning:

Of gewoon je krullen een keer niet nog extra krullen (zusje ergernis haha).

Toeristen die met aapjes aan kettingen op de foto gaan. So cute! Nope…