Onderweg naar mijn werk, waar ik zo in sneakers ga wisselen, helaas liggen mijn sokken nog thuis… En wil ook niet in mijn nieuwe Toms gaan werken
‘S nachts moeten plassen. Ik pis nog liever in bed soms pff
Wanneer je iets hebt georganiseerd voor een paar mensen met dementie en dat degene die het minst actief was / meedeed gisteren vertelde hoe mooi ze het vond. Daar moest ik net om huilon
Als je je bed overdag afhaalt, en niet meteen opmaakt want je denkt “doe ik later wel”. En dat je dan van huis gaat, thuiskomt en in je bed wil ploffen, en je dan beseft dat je JE BED NOG MOET OPMAKEN
Pas altijd in de middag moeten beginnen met werken en altijd dan net een inkakker hebben.
Ooh echt hoor. Blijf ook altijd zo lang uitstellen dat het echt pijn gaat doen
Meelmotten. Wist eerst niet eens dat die beesten bestonden en nu hebben ze m’n huis (en leven) overgenomen.
Wat zijn dat???
Motten die op voedsel afkomen. Ze leggen hun eitjes in spinsels in je droge voedsel zoals pasta, havermout, brood, etc maar ook in je kruiden en zout en peper molentjes. DRAMA en ze zijn mega hardnekkig dus als je ze eenmaal hebt duurt het heel lang voor je er vanaf bent
Jeetje, hoe kom je eraan? En belangrijkste hoe vanaf?? Sterkte!!
Waarschijnlijk is iets wat ik (of een van m’n huisgenoten) in de supermarkt heb gekocht besmet geweest, dat schijnt het meestal te zijn namelijk. Dat kun je vantevoren niet weten, de enige voorzorgsmaatregelen die je kunt nemen zijn nieuwe pakken rijst enzo eerst even in de vriezer leggen en je droge voedsel in afsluitbare potten bewaren. Je kunt er van afkomen door alles grondig schoon te maken en te stofzuigen, en je hele voorraadkast uit te mesten. Maar ze gaan ook in gaten en kieren zitten waar je moeilijk bij komt dus we hebben al van alles geprobeerd maar ze blijven terug komen…
Jaaaaaaa zo goor bah bij mij zat toen een nest (noem je dat zo?) in een cornflake verpakking echt zo vreselijk kut. Zoveel weggegooid en gepoetst
Dit maar dan net voor je op vakantie vertrekt, dus wanneer je terug thuiskomt nog je bed kan gaan opmaken
Dat noem je nou karma.
Dat ik 1/3e van mn verlofuren kwijt ben aan de belasting
Voor het eerst sinds 2 jaar eindelijk op vakantie gaan, maar eerder naar huis moeten omdat je een lekker griepje te pakken hebt.
In je hoofd al weekend, in je mailbox evenveel werk als maandagochtend.
Als ik het plastic van mn pakje sigaretten aan de verkeerde kant eraf haal
- deuren die niet goed sluiten
- apparaten die niet fatsoenlijk werken
- stofzuigen
- stofzuigen met een stofzuiger die niet fatsoenlijk werkt
- dingen die niet in 1x lukken
Mijn witte bloes gestreken en bij het laatste stukje spuit er ineens vies water op waardoor er nu vlekken in zitten?? Fml. Ga hem echt niet weer wassen en strijken