Huilon

De volle vuilniszak die openscheurt als je hem weg wilt gooien… hele trappenhuis onder het eten, gadverdamme.

en dan even knuffelen met tijgers of een olifant berijden. :smirk:

1 like

Tandpasta in je oog (vraag me niet hoe, ik maakte een rare beweging met m’n tandenborstel en er kwam een spetter in m’n oog).

1 like
  • shampoo in je oog
  • mensen die je altijd aan moeten raken
  • jankende katten, vooral die van mezelf
2 likes

Gisteren kooi schoongemaakt. Vandaag stinkt.

:rat:

Dat een duif door mijn open raam binnen op de vensterbank gepoept heeft…

2 likes

Dit. Op het werk gaat het wel, dan moet het gewoon ofzo. Zit ik nog met een hartslag van hier tot Tokio het gesprek te voeren.

Mijn vriend houdt niet echt van snoepen en kijkt me ook altijd best een beetje judgy aan als ik een zak m&m’s uit de kast trek en dat is soms echt irritant. Wil gewoon lekker vreten van tijd tot tijd.

2 likes

Fruitvliegjes

2 likes

Ik vervloek die beesten echt. Ben vandaag uit mn huis gevlucht omdat het er zoveel waren (had ook kunnen schoonmaken maarja)

Huh?! Gebeurt dit echt? Hoe dan? In welke setting?

1 like

Dit is zooooooooooo ontiegelijk irritant inderdaad

Ik wil zo graag slapen maar het lukt gewoon niet :sleeping:

Bij mij bleek er een beschimmelde sinaasappel in m’n fruitschaal te zitten. Maar waarom meteen met zn 20en. Ze zitten op m’n prullenbak. Heb dat ding geleegd, schoongemaakt en al die mormels met de blote hand doodgemept. Hopelijk blijven ze nu weg.

1 like

Bij mij gebeurde dit echt enorm vaak met uitgaan. Wel gelukkig 9 van de 10 keer door bekenden/vrienden. En dan ook nog vaak zo lomp over de schouder gegooid en dan hing ik met m’n kont in de lucht (ik had een keer een hele volle blaas en omdat ik met m’n blaas zo op de schouder van iemand hing heb ik iets over z’n schouder gepist :fearful:) Er was ook 1 jongen die kroop dan altijd tussen m’n benen door en dan zat ik ineens op z’n schouders. Hihaho. Soms kon ik het wel hebben maar meestal was het zo stom. En dan gingen ook nog eens lui dan op m’n kont slaan enzo wtf. Ik ga nu eigenlijk echt heel zelden nog uit maar kan me niet voorstellen dat dat nu nog zo zou gebeuren. Hoop voor @Krabsalade dat het een beetje in zo’n setting was en niet gewoon random op straat haha omg. Dan zou ik echt slaan.

5 likes

Ik zat net met mijn vinger tussen een clip om zakken dicht te maken. Vraag me niet hoe, maar zo eentje:

En dan dus echt met een velletje. Tot overmaat van ramp kreeg ik hem ook niet meer open. Pas na heel lang frutten schoot ie los. Nu heb ik een bloedblaar en mis ik een heel stuk vel :tired_face:
Blijkbaar is dit mijn straf voor het chips eten… Of juist omdat ik deze keer de zak niet helemaal leeg heb gegeten

2 likes

Ik heb een witte broek aan en was leuk aan het flaneren over de boulevard. Ging ik even naar de wc en ik was heel erg doorgelekt al best wel lang. Jammer :frown:

Met dit weer: treinen zonder airco!! Ik weet niet hoe dit in Nederland zit, maar in België is het spijtig genoeg nog bijna dagelijkse kost. Ik overweeg echt om een keer een thermometer in mijn handtas te steken om te kunnen checken hoe warm dat zo kan worden. Ik zou echt niet verbaasd zijn als het de 40 graden makkelijk overstijgt.

1 like

(late reactie): Ben jij een van die meisjes uit die Always/o.b. reclames die zo superzelfverzekerd in witte broek gaat stappen/winkelen?

Ik mijd lichte broeken echt als ik ongesteld ben.

2 likes

Nou ik normaal dus ook maar op een of andere manier was het feit dat ik ongesteld was uit mijn hoofd verdwenen? Ik heb een menstruatie cup en sinds ik dat ding gebruik heb ik meeste dagen niet meer door dat ik ongesteld was. En dan maak ik dus stomme keuzes blijkbaar :frown:

1 like