Huilon

JA ik heb dat heel erg als ik elektrisch poets en dan op bed ga zitten, voor mijn gevoel gaat de trilling dan via mijn huid en wordt het weerkaatst door mijn dekens (of whatever) en dat voelt echt naar.

1 like

In bed liggen in de rook van de buren #huilon

5 likes

Die takkeherrie buiten de hele tijd. Pleur op met je Euphoria :rage::rage::rage:

1 like
  • kaaskorsten
  • actieve mensen in de ochtend
  • diezelfde actieve mensen in de ochtend tegen komen in de trein er bij moeten gaan zitten want je kent ze goed
  • geluid van de stofzuiger

maar kaaskorsten laten me nog het meest huilon

4 likes

Een super trage oude telefoon. Typen, en dat je letters pas later in het scherm verschijnen. Dat je dan dus ook een typfout hebt gemaakt, dus je weer moet aankloten om dat weg te halen.

3 likes

Dat mijn vriend en ik geen planten in leven kunnen houden.

dat ik al 2 jaar last heb van een trillend ooglid. STAHP.

ja ik heb er wel eens van gehoord… ook vitamine B. Misschien toch maar eens gaan slikken dan!

1 like

een hangmat kopen bij de zeeman, hem thuis proberen op te hangen en er dan achter komen dat je balkonrand te laag is om hem aan te hangen en je gewoon met je kont de grond raakt als je erin ligt

10 likes

Je teen stoten.
Je elleboog stoten.

Dit allemaal en sinds kort ook: oortjes waar een volumeknop en microfoontje aan zit waarbij er vocht ofzo in die knopjes komt en dat kreng gaat freestylen. Ik dacht serieus dat mijn telefoon kapot ging toen mijn muziek heen en weer begon te skippen en soms ineens keihard werd of op pauze ging, maar nee hoor, het was DJ Kapotte Kutknopjes.

14 likes

Mijn overbuurjongen die geen baan lijkt te hebben en zodoende de gehele dag rokend en bier drinkend op z’n balkon hangt met loeiharde hardcore muziek op. En als hij dan om 15:30 (?1?!?!?) een diepvriespizza in z’n muil begint te duwen nou dan huil ik wel.

6 likes

Oude mannen met een bosje bloemen in de trein.

11 likes

JA, zo smerig dit :weary:

1 like

Oooh I feel you
Ik heb daarnet met lange tanden fresh spring rolls liggen eten omdat ik de wortel erin niet goed kon bijten :sob:

image

1 like

het was wortel in julienne dus idd wel gelijkend aan geraspte wortel hoor :smiley:
chips nog niet getest, heb de beugel nog maar 3 weken :frowning_face:

Niet in je eigen huis meer kunnen douchen, waterdrinken of naar het toilet kunnen gaan. Feitelijk dus alleen nog je eigen tranen kunnen tappen. Huilon. :disappointed_relieved:

3 likes

Nu alleen nog bij het eten van bepaalde dingen, maar de eerste 2 dagen na het zetten was echt vreselijk, ik wist echt even geen blijf met mezelf! 8 juni moet ik voor het eerst op controle en “aandraaien”, zie er wel tegenop…
Maar idd, na een paar maanden zal ik het wel gewend zijn en dan is het aftellen tot die er terug uit mag :raised_hands:t3:

Huilon met 3 zoemende muggen om me heen :tired_face:

Dat de verbinding tussen de doucheslang en douchekop kapot was en je hem, na eerst nog de verkeerde moersleutel te hebben gehaald, vervangt en er alsnog een straal bij de douchekop naar buiten lekt

1 like