Dat de tv hier kapot is. Amper 3 jaar oud.
Mijn airpods zijn kapot en het is te warm voor mijn draadloze koptelefoon (zo’n groot Bose over-ear ding). Nu kan ik geen muziek luisteren tijdens mijn 5 minuten durende wandeling naar de supermarkt. Huilon
We hadden eindelijk ons droomhuis gevonden, we hebben 10.000 euro boven de vraagprijs geboden en alsnog zijn we met 10.000 euro overboden
Net na het sporten een boodschapje gedaan, waaronder wat biertjes. Had dit keer net geen portemonnee bij in m’n sporttas (betaal via telefoon) en kreeg het gewoon NIET mee! Ben 27, maar lijk zonder make-up blijkbaar toch nog onder de 18 :’). Huilon, want nu moest ik eerst weer naar huis en vervolgens terug naar de supermarkt #heelzwaarleven
Je lijkt niet onder de 18, ze twijfelden blijkbaar of je ouder was dan 25. Want dat is de leeftijdsgrens. Maar wel vervelend idd.
Ik ben ook 27 en moet hem nog regelmatig laten zien (pak hem meestal automatisch bij het afrekenen).
Alles ze van BE is (of mogelijk ander land), is het wel 18j
Ah ja dat zou idd kunnen.
Ik wil juist weer een keer dat ze het vragen, ben 26 en wil wel weer eens 25- geschat worden haha
Ik ging afgelopen week naar m’n psychiater, vroeg de receptioniste of ik voor de kinder-en jeugdpsychiatrie afdeling kwam. Ik ben 30 (wel zonder make-up ook haha). Gelukkig dacht iemand anders later dat ik een medewerker was dus m’n eigenwaarde was weer iets gered.
Shiiit! Is het een optie om nog hoger te bieden of is het einde verhaal?
Nee het was iedereen moet zijn bod uit brengen voor 12.00 uur vandaag en we dachten dat we met 10.000 boven de vraagprijs wel goed zouden zitten… Belde de makelaar op om te zeggen dat er 3 mensen onder ons hadden geboden maar ook 2 mensen hoger. De hoogste dus 10.000 boven ons. Echt balen want we hadden het ook kunnen bieden, maar we dachten dat dit voldoende zo zijn.
Volgens mij kun je alsnog bieden
De makelaar is volgens mij verplicht om alle biedingen voor te leggen bij de verkoper(s)
Zo lang er nog niks getekend is kunnen ze (de verkoper(s)) er onderuit als het goed is
Maar goed, dat moet je ook maar net willen!
Ik werk op een middelbare school (bijbaantje) en wordt regelmatig voor leerling aangezien haha, ik weet nooit zeker of ik dat als compliment moet opvatten of niet
Ik heb pepernotenmix gekocht met van die hartjes, schuimpjes en winegums.
Ik houd van schuimpjes en winegums, daarvan zitten er 3 in, rest van de snoepjes zijn hartjes.
Ik heb vanacht verkeerd gelegen en mijn rug doet zo’n pijn! Omg ik voel me zo oud en krakkig en voel me meteen kut omdat die pijn overal doorheen komt. Heb al ibuprofen geslikt, ibu gel én spiergel erop gesmeerd. Ik zit nu in de trein en heb maar gewoon die gels meegenomen zodat ik straks op m’n bestemming nog eens kan smeren. Ik neem mijn rug veel te vaak voor lief als hij normaal doet
Ik heb dit met mijn nek de afgelopen dagen, wat een HEL!!!
Arme lichamen, we nemen ze veel te vaak voor lief!
Ulghh ik heb vorige week een mooie kunstkerstboom gekocht: binnen een week doen de lampjes het al niet meer… Nu moet ik met dan ding op de fiets naar de Intratuin ofzo om te retourneren?! En ik heb die doos natuurlijk ook niet meer. Pff en verder zit mijn oor al een paar dagen verstopt, ik hoor er helemaal niets mee, en dan is muziek luisteren met 1 oor zo kut.
Mijn kat snurkt immens hard altijd dus ik deed alsof ik sliep en ging keihard snurken. Ze negeert het gewoon?
Ik ben gevraagd om te spreken op een congres. In Tokyo. Als er geen pandemie was, kon ik tenminste op kosten van mijn baas daarheen, en daarna lekker vakantie eraan plakken 🥲