Nieuw parfumflesje kapot laten vallen op de badkamervloer
Ruikt je badkamer wel heel lang lekker
Dat iedereen zo vaak aan me vraagt hoe het met mn kind is.
Ik heb
GEEN
kind
Huh hoezo vragen ze dat dan? Gewoon random gokje of je een kind hebt?
Blijkbaar zie ik er moeder-achtig uit ofzo haha. Of ze vergissen zich vaak in de persoon aan wie ze het vragen. Een aantal van mijn collega’s zijn zwanger geweest, misschien daarom
Haha ja eens . De kat wil de badkamer ineens niet meer in door de intense geur hahahaha.
gezakt voor m’n rijexamen en nu is er voorlopig geen plaats meer voor een her, vanwege Covid…
Wat kut! Wanneer zou je mogelijkerwijs wel weer kunnen?
Mijn cappuccino is koud, maar had zo’n error dat ik hem gewoon heb opgedronken. Zou dat eigenlijk slecht zijn?
Nee, ik laat hem vaak express koud worden.
Gewoon omdat ik het lekker vind
Ah. Ja. Ik ook weleens, maar ik dacht dat niet opgewarmde koffie misschien slecht is. Maar wel logisch dat dat niet zo is, idd.
Ik voel mij met de minuut minder snugger, haha.
Waarschijnlijk in Oktober pas weer, tenzij er iemand tussendoor uitvalt of wilt verzetten.
Ik duim dat er nog eerder een plekje voor je vrijkomt!
Mijn hielen liggen open door nieuwe sneakers en nu voel ik iedere keer als ik een trap op of af ga die wonden openscheuren
Ik vond dat ik de laatste tijd zo’n zachte huid had en was echt blij met m’n skincare routine. Maar ik kom er net achter dat het gewoon mijn handen zijn die heel ruw zijn geworden van sporten
Hoe lang moet het normaal erin ongeveer? Ik heb wel interesse
Ongeveer 30 minuutjes. Nu had ik hem er echt 2 uur ofzo in laten liggen hahah.
Dit ga ik vandaag acuut proberen (en een timer zetten)
Omg zo’n zin in!!
Ja en je kan hem beter te kort en in leggen dan te lang. Na een halfuurtje gewoon even kijken en schudden. Als het nog zo dun is als daarvoor, weer terug in de vriezer leggen.