Doe zoooo goed je best dat ze je nog een keer vragen en dat hopelijk na de pandemie
Hahha, ik dacht bij niet dit direct aan:
Echt, hoezo was dit normaal? Had nog niet eens gezoend of ik vond het al normaal tegen een jongen op te rijden.
Ik las dus laatst een artikel dat vroeger in de plaatselijke discotheek de condoomautomaten elke avond leeg waren. De jongens deden dan een condoom om, gingen lekker schuren en kwamen klaar in dat condoom
Ahh bahh
Maar wel respect voor die voorbereiding? Als geile 16jarige zou ik gewoon klaarkomen in mijn onderbroek denk ik?
Ranzig he? Op een gegeven moment hebben ze schuren gewoon verboden. Ik ben benieuwd of die meiden doorhadden wat er precies gebeurde, of dat ze semi-onschuldig aan het dansen waren omdat dat ‘erbij hoorde’.
Ugh, zo fout. Het was ook gewoon geaccepteerd dat er zo’n ransaap zich achter je drukte en dat je dan even naar je vriendinnen keek van, is hij oke, of moet ik weglopen? Ik vond het toen ook wel normaal een erectie te voelen? En vatte het op als compliment bijna? Echt gadverdamme
Ah gatver neeee!!!
Oh ieee nee dat heb ik volgens mij nog nooit gevoeld. Misschien was schuren ook ietsjes meer “na mijn tijd”.
Minuscule bakjes mayo bij snacks of patat op het terras
Hahaha ik moet zo lachen om je compliment maar wel echt ranzig hé
Edit: oh joe of je reageert ff op een post van een maand geleden
Wat een kutdag.
- kat 1 heeft naast de bak gepist, heerlijk wakker worden met een penetrante pislucht
- kat 2 kreeg haar poep niet goed eruit, dus besloot met haar kont over de grond te schuiven en overal en poepspoor achter te laten
- de melkopschuimer deed het niet goed dus ik had vieze koffie
- ik ben de oplader van m’n chromebook kwijt. hij moet ergens in huis liggen en ik woon niet in een kasteel dus hoezo kan ik dat kutding niet vinden?!!!