Huilon

Ik heb zin in wijn maar nog een kater van gisteren.

3 likes

Mijn teen zo hard gestoten tegen een metalen stukje bovenaan de trap dat er een stuk vel af is. :sob:

Als je het elastiek kruislings doet (elastiek van je kin boven je oor en van over je neus onder je oor, drukt het niet zo op je neus en kruipt ie niet op tot onder je oogleden, helpt misschien ook nog :slight_smile:

• jeuk en uitslag van processierups
  • al sinds vanochtend hoofdpijn
  • stuk van mijn vulling afgebroken
  • hooikoorts

Allemaal tegelijk = huilon

Jezus wat een kutdingen. Succes ermee

Van wat voor materiaal is dat kapje dan gemaakt? Je zou echt niet benauwd moeten worden van zo’n mondkapje. Zorgpersoneel loopt er 24/7 mee.

Ik loop in het ziekenhuis moeiteloos met die mondkapjes, maar met m’n jersey mondkapje sterf ik duizend doden in de trein. Je krijgt er veel minder makkelijk lucht doorheen verplaatst, dus het voelt veel verstikkender.

1 like

Vorig jaar zomer kreeg ik voor het eerst last van een vaginale schimmelinfectie. Dus langs de huisarts om het te laten checken en ik kreeg een capsule voor vaginaal gebruik en creme mee. In februari weer last, dus gebeld en een capsule aangevraagd maar kreeg een tablet. Nu heb ik er weer last van en heb ik de assistente gebeld, zegt ze ineens dat ik die capsule (of tablet) door had moeten slikken en niet in had moeten brengen. Wist ik veel, ik dacht dat het hetzelfde ding was als vorig jaar :joy:. Janken weer dit, niks van gemerkt ook.

27 likes

Beter dan andersom. Dat je een capsule voor je vagina in je mond stopt

4 likes

Hahaha ja dat zou helemaal goor zijn :joy:

1 like

Ben extra vroeg begonnen met werken zodat ik lekker naar buiten kon. De boodschappen zouden tussen 13 en 16 bezorgd worden, maar er is vertraging en het is er nog niet. Zit ik alsnog thuis te wachten tot ik weg kan :frowning:

Drie keer raden waar ik vanavond ging eten. Ze belden net om te cancelen :sob:

Per ongeluk zoete witte wijn gekocht :cry:

14 likes

Intens huilon

1 like

Ik had laatst in een Britse winkel de Britse versie van een van m’n favo producten meegenomen want er zat 2x zo veel in vergeleken met de Nederlandse versie. Maar het is gvd een totaal ander product en helemaal niet lekker :weary:

Waarom bezorgt de Burger King ineens niet meer?

Hier nog wel!

1 like

Was mijn ijskoffie vergeten in de vriezer :sob::sob:

5 likes

Ik weet niet of het waar is, maar ik zie recentelijk steeds meer video’s op social media dat je deze flessen juist in de vriezer moet leggen en daarna een soort van blenden om een ekte ijs frappucino te krijgen

Haha nou als je ze dus niet te lang in de vriezer legt is het ook heel lekker! Dan krijgt het een soort van slush puppie structuur ofzo?
Maar nu kon ik de fles op zijn kop zetten en kwam er niks uit :joy::joy: