Huilon

Ik was mijn laatste kaasschnitzel aan het bakken (ik eet voorlopig geen zuivel meer, mijn gezicht is een slagveld naar mijn dagelijkse Magnum avontuur) en toen is hij aangebrand en daar heb ik hem ook nog op de grond laten vallen. Uiteraard wel opgegeten.

12 likes

Sinds ik vegan eet, is mijn haar veel te gezond waardoor m’n haarflip niet blijft zitten

5 likes

Ik had een pizza gemaakt en wilde extra kaas er op. Deze bleek beschimmeld te zijn maar smolt gelijk op de pizza doordat hij nog warm was. Huilon.

5 likes

Ik heb net paracetamol geproefd.

7 likes

Is dit de allereerste keer?

neh, ik kende die bitterheid nog wel. was overmoedig en lui, dacht ik doe het gewoon met deze thee die ik voor me heb, ik ga geen water pakken.
toch te heet, moeilijk slikken en daar ging het mis.
wie doet dat ook, met een klein beetje hete thee ipv ruim water…

Sint Maarten.

Ik vind kinderen hartstikke leuk.
Maar zingende kinderen? Huilon.

1 like

Over 4 uur en 45 minuten is mijn tentamen en ik heb nog niet eens de stof doorgenomen. Afstuderen dit jaar gaat wel echt lukken zo denk ik

3 likes

Fucking. Dr Martens. Inlopen. :weary: Ik voelde me gisteren dapper dus ging weer eens een poging doen, even een kwartiertje buiten gelopen. Resultaat: allebei m’n hielen lagen meteen open, brandt als de tyfus, vanochtend allebei bloeden zodra ik ging staan. Echt huilon, ik wil ze zo graag dragen

Inlegkruisjes in plakken! Rechtop in de hiel zeg maar. Die voor strings zijn ideaal.

1 like

Ohh goed idee ja! Die heb ik precies nog liggen ook

1 like

Ah echt asociaal!! :triumph: Ik ben daar ook altijd bang voor…

dit geldt ook voor hummus

mijn tosti is wel verbrand maar niet warm

2 likes

Er zit een lekker roti tentje in de straat waar ik al weken wat wil eten, maar ze waren telkens aan het verbouwen. Van de week zag ik dat hij eindelijk open was, had vandaag ochtenddienst en was super moe. Dus ik keek er naar uit om lekker roti te halen en in mijn pyama onder een dekentje te eten. Sta ik daar, is er pin storing en geen pin automaat in de buurt. Weer geen roti😭

1 like

Wanneer je net begint met je cardio en er dan iemand naast je komt trainen die letterlijk naar poep ruikt en je je niet kan verplaatsen want dat zou te hard opvallen (waarom ben ik zo) :tired_face:

1 like

Ik wilde mezelf wat cadeau doen maar beide dingen zijn overal uitverkocht :unamused: dus toen had ik bedacht dat ik vanavond lekker eten zou gaan bestellen, maar nu is mijn favo eetplek ook nog eens dicht meh

1 like

Ik wil een boterham met kaas en tuinkers eten maar de kaas is op en ik heb geen geld voor nieuwe (10 plakjes voor 3,25 dus dat is iets voor aan het begin van de maand)

Het went uiteindelijk! Ik vond het in het begin ook echt niet prettig. Na 3/4 keer gaat het al beter. Maar nu nog even huilon ja

1 like

Dit heb je vast al vaker gehoord, maar probeer wat afleiding te zoeken (iets lezen, op je telefoon), zorg in ieder geval dat je niet alleen maar op je mondkapje en het benauwde gevoel zit te letten. Is makkelijker gezegd dan gedaan, I know. Maar het benauwde gevoel komt vrijwel zeker van dat je onbewust anders gaat ademen (sneller, oppervlakkiger, door mond in en uit ipv door neus in en mond uit, etc) omdat zo’n kapje raar voelt, niet door het kapje zelf. Er komt voldoende zuurstof doorheen en langs! Zodra je went en doorhebt dat je gewoon zo kan ademen als normaal wordt dat benauwde gevoel ook minder.

Sorry als je niet op ongevraagd advies zat te wachten en alleen even wilde spuien, snap ik ook, dan haal ik t weer weg!

1 like