Huilon

Thanks voor de tip!

1 like

Ik had jeuk aan mijn oog en ik wreef erin, zonder te beseffen dat ik net een rode peper had gesneden :sob:

1 like

Ik heb dit echt al zo vaak gehad, en inderdaad elke keer huilon

Ik ben ongesteld, het is 02:30, en ik ben aan het studeren
huilon

3 likes

Ik ben jarig vandaag en zat vanochtend wat felicitaties te lezen en na werk zou ik bij een vriendinnetje gaan eten in een andere stad.
Met m’n telefoon in de hand loop ik de deur uit en trek die dicht… En m’n sleutel zat nog aan de binnenkant:’(
Zoooo dom. Moet nu na werk snel naar huis om een sleutelmaker te regelen en kan nu niet meer naar die vriendin toe. Plus dit wordt een stom duur cadeau voor mezelf dit jaar:’(

Kwam net helemaal verwaaid en nat geregend op een kennismakingsgesprek, goede eerste indruk ook :sweat_smile:

Ik woon in een flat dus m’n brievenbus zit niet in de voordeur van m’n studio:(
M’n moeder komt zo nog even met de reservesleutel, maar dat gaat waarschijnlijk ook niet lukken.

Dankjewel!

Kun je niet proberen de sleutel er van de buitenkant uit te duwen? Als je toch een reservesleutel hebt, kun je daar daarna mee naar binnen.

Er staan hier ook allerlei tips: https://slotenmaker365-amsterdam.nl/tips-sleutel-binnenkant-deur-laten-zitten/ - misschien zit daar ook nog iets tussen?

En gefeliciteerd trouwens!

Thanks! Dat ga ik inderdaad eerst proberen, maar bij m’n moeders huis lukt dat bijvoorbeeld niet en bij m’n vader ook niet. Ik reken er maar niet op en dan kan het altijd meevallen. Heb de rest van de tips ook gelezen en dat is ook het bedrijf dat ik ga bellen als het zelf niet lukt!

Bedacht me net dat ik vorig jaar een dag voor m’n verjaardag van m’n fiets was gevallen en twee dagen niet echt kon lopen. Echt pech weer hahaha

En, is het nog gelukt? Hopelijk heb je niet een heel duur verjaardagscadeau voor jezelf moeten kopen. Dit soort dingen is zo zuur.

Het was 332.75😭
Echt zoooo hard balen. Heb nu wel een nieuw slot met draaiknop dus m’n sleutel kan nooit meer binnen in de deur achterblijven haha

1 like

Oh arme jij, dat is echt veel geld. Ik hoopte dat het toch nog gelukt zou zijn met de reservesleutel. Gelukkig kan dit nu nooit meer gebeuren!

Ja, ik zei nog dat ik jarig was maar helaas geen korting hahah

3 likes

Weet niet hoe dat in Nederland zit, maar in België kan het in de brandverzekering (woonverzekering?) zitten van je huis, waardoor je een groot deel terugbetaald kan krijgen!

1 like

Ik scheurde net uit mijn favoriete broek :sob:

Ik heb een hekel aan de geur van amandel, maar ik gebruik wel amandelolie voor mijn nagelriemen. Maar nu heb ik dus dat potje omgegooid over de bank, en ruikt alles naar amandel :sob:

Ik heb per ongeluk alcoholvrije rosé besteld bij Picnic en kwam er pas na bezorgen achter :sob:

4 likes

Dat ik zo moet werken en geen zin heb

Ik heb koffie nodig, maar ben te moe om het te halen