Huilon

Ja, ik ben dus ook precies nu aan het terugkijken.

Sorry! Heb hem meteen verwijderd!

1 like

Haha, dat kan natuurlijk ook, dank!

Ik eet net een snoepje en ik bijt op mijn wang. En het was niet eens een lekker snoepje. :cry:

Altijd nog beter dan dat het melk hagelslag zou zijn!

1 like

Meer dan de helft van mijn ribbelchips is vermorzeld en in allemaal losse mini ribbeltjes gebroken en nu ben ik gedwongen om chips met een lepel te eten maar dat eet niet zo lekker :sob:

4 likes

Oké dit postte je drie dagen geleden, maar chips met een lepel? :sob:
Ik zou het dan gewoon in m’n hand doen en zo uit m’n hand eten.

Haha ja dat kan ook, maar ik heb lange nagels en dan gaan die kruimels er zo onder zitten en dat vind ik echt een vies gevoel + je handen zitten vol en dan moet je die iedere keer afvegen voordat je iets anders kunt aanraken. Een lepel werkt best handig, al geef ik wel de voorkeur aan niet gebroken chips

Iedere x dat het beschermkapje van je scheermes losschiet en door je douchecabine schiet door je natte vingers.

6 likes

Helemaal huilon als je er per ongeluk op gaat staan omdat je dat stomme doorzichtige kapje niet ziet liggen

6 likes

Moe zijn en naar bed willen, maar 0 zin in het hele riedeltje ervoor (make-up afhalen, tandenpoetsen etc.) dus dan maar op de bank blijven liggen en uitstellen.

11 likes

Denken dat je morgen op school om 10:30 begint, maar dat je voor de zekerheid nog even dubbelcheckt en dan ziet dat het 08:30 is :sob:
En ik was expres niet op tijd naar bed gegaan omdat ik dacht dat ik morgen lekker een beetje kon uitslapen.

Iewwwww

Ik was pompje in nieuw foundation flesje aan het zetten maar m toen per ongeluk omgestoten over mijn witte pantalon :sleepy::sleepy::sleepy:

ik haal net een doekje met kwastenreiniger over mn gezicht… goedemorgen

3 likes

Moggæ, zit je huid er nog op?

Vorige week nam ik een slok direct uit een pak sojamelk. Hij was bijna leeg, dus ik dacht ik drink zo even die grote laatste slok met een vaartje(!) mn mond in… Zaten er FUCKING BROKKEN SCHIMMEL in en heb ik 10 min staan kokhalzen boven de gootsteen. Er rolden zelfs een paar traantjes over mn wangen door hoe erg ik walgde. Letterlijk huilon.

21 likes

Over 9 uur zit ik in de tentamenzaal te huilon

Ik wou zo graag een kitten maar nu heeft hij mij om half 5 wakker gemaakt op te spelen. Ik zit nu onder op de bank te huilon.

3 likes

ongevraagde tip: niet aan toegeven want anders heb jendit elke nacht :weary::dizzy_face: