Huilon

Dat is mijn favo Pringles :heart:

1 like

Morgen tentamen en nog niks gedaan

3 likes

Na een tijdje afwegen of de kou en regen het waard is gyros gaan halen en dat dan de laatste gyros net aan iemand anders wordt meegegeven :disappointed: Dat je dan dus toch het gezonde eten wat je al in huis had alsnog moet gaan maken.

3 likes

Mijn vriend heeft 2 repen Tony mee genomen. Een voor hem en een voor mij. Hij heeft die van zichzelf na een halve reep weg gelegd. Die van mij is bijna op. En ik wil hem nu niet helemaal op eten want dan heb ik niks meer. Maar het is zo lekker.

5 likes

Nog meer huilon helaas. On the bright side: gelukkig kan ik nog herkansen.

1 like

Hoop dat je nog aanspraak hebt kunnen doen op de andere helft van zijn reep!

Mijn persoonlijke 1st world drama: heb leuke nieuwe pennen gekocht maar op mijn werk schrijf ik te weinig dus kan ze amper gebruiken :weary:

4 likes

WC’s die spetteren als je doortrekt en het tegen je aan spettert

7 likes

Dat je hond mee gaat naar je werk en dat je dan in de pauze lekker gaat wandelen en dat je er dan achter komt dat ze uitgebreid door de poep heeft liggen rollen.

7 likes

Uien snijden staat ook garant voor huilooon

Nee helaas maar die van mij was natuurlijk helemaal op.

Tony Chocoloney krijgen in een cadeauverpakking, waardoor je de smaak niet weet. Een hap nemen en even intens genieten en dan ontdekken dat t die variant met zeezout is :sob: Ik mot geen zout in mijn chocola!

2 likes

Kiespijn :tired_face::tired_face::tired_face::tired_face:

Kom er nu pas achter dat ik de hele dag mijn trui verkeerd om aan heb gehad :flushed:

7 likes

zo’n laagje melkplak in de melkopschuimer :anguished:

4 likes

Dacht dat ik een pakje pure hagelslag had meegenomen. Wilde net m’n broodje gaan maken, zijn het vlokken :disappointed_relieved:

2 likes

hmmm eerder een gebrek aan discipline bij mij soms… ik heb het over een overblijfsel van de vorige dag na niet schoonmaken :redface:

2 likes

Ik zit heerlijk op mijn balkon sproetjes te kweken gaat een van mn bure koken t het ruikt serieus naar kattenvoer echt jak

9 likes

Ik zei tegen Mn vader “wil je coca cola cherry halen voor me, niet light of zero, maar de gewone”.

Krijg ik Pepsi max zonder suiker, zonder cherry

:sob::sob::sob::sob::sob:

20 likes

Kan je dit in een spoiler zetten?

Shit, ik zet net WIDM aan en ik had hem/haar als mol