Met je schone sokken in het enige beetje water in de douche gaan staan.
Je pinpas vergeten
Dat je een klapband hebt met de auto en geen reserveband en dan je auto getakeld moet worden. Goeie week wel.
Dat van Netflix is inderdaad echt huilon
Wow, zo raak
Dromen dat je ruim een miljoen hebt gewonnen bij een loterij en dan wakker worden.
Niet kunnen eten vanwege de pijn aan je tanden
Dromen dat het vrijdag is en dan wakker worden. Voor de derde dag op rij, morgen is het eindelijk waar.
Dat is zo klote haha! Ik loop deze week steeds een dag voor, voor mijn gevoel. Dacht ook dat het vandaag vrijdag was
Hopen dat je morgen niet droomt dat het dinsdag is.
Ja, of juist wel en dan is het een meevaller dat het al vrijdag is ;p
Ik had het vorige week. Het heeft tot elf uur geduurd voordat ik weer een beetje over mijn droom teleurstelling heen was en het niet meer voelde alsof het dinsdag was.
Kut is dat he. Terwijl die blijdschap van mij toen ik dacht dat het vrijdag werd met de echte wekker als sneeuw voor de zon verdween, dat blijft dan weer niet hangen.
Tegenwind hebben als je bergaf gaat en dan niet naar beneden kunnen roetsjen maar gewoon moeten fietsen
Dubbele huilon combo:
Tegenwind als je bergaf gaat terwijl erna een bergop komt, waardoor je met tegenwind en zonder bonussnelheid van het bergaf gaan omhoog moet fietsen
Witte kasjmieren trui aanhouden tijdens het pureren van de soep want ben verdorie toch een volwassen mens dat wel wat schoon kan houden… Niet dus
Na lang wikken en wegen eindelijk besloten dat ik die dure snowboardjas & broek ga bestellen, zijn ze er beide niet meer in mijn maat. Dat is nou huilon.
Als je 2 uur na het sporten al voelt dat je spierpijn krijgt, kun je minimaal 2 dagen huilon
Als je denkt fine herbs (oid) Pringles te hebben maar het blijkt Salt&Vinegar. Sjezus wat is dat zuur. Letterlijk en figuurlijk
Met goede moed naar het zwembad gaan en daar te horen krijgen dat er vandaag geen vrijzwemmen is.
Ja joh
Boodschappen in de regen
Zo veel meegenomen dat mijn boodschappentas uitscheurde, boodschappen op de (natte) grond
Na veel pijn en moeite ben ik nu thuis en uit frustratie lig ik nu eerst in bed bij te komen van deze ervaring terwijl de boodschappen verspreid over mijn gang liggen lekker voor ze