Huilon

“Maakt me niet uit”

2 likes

De verwarming op kantoor doet het niet door de verbouwing ergens in het pand. Hij werkt morgen pas weer :sob::mrs_claus:t2::snowman_with_snow:

Ik heb net per ongeluk gezien wat mijn vriend gekocht heeft voor mijn verjaardag :disappointed_relieved: Huilon voor mij want ik ben heel slecht in geheimen dus ik flap het er waarschijnlijk straks al uit. Huilon voor hem want hij heeft echt zijn best gedaan om iets leuks te verzinnen.

3 likes

Naar Antwerpen gaan op zondag speciaal voor de Uniqlo en dan als je er bent erachter komen dat alle winkels op zondag dicht zijn :thumbsup:

1 like

“Bra party” bij Hunkemöller :nauseated_face:

1 like

Alleen van deze mooie nazomerdag kunnen genieten vanachter mijn kantoorraam.
En vroeg opstaan in het donker, ik haat dat zo.

2 likes

Als je stroopwafel niet op je mok past

18 likes

Dikke winterjas mee en 'm overal mee moeten zeulen omdat het opeens hartje zomer is

9 likes

Thuis werken en dat je hond je dan heel de tijd verwijtend aankijkt, omdat ze wil spelen en wandelen, maar dat je tussendoor maar kort tijd hebt en je dan steeds een soort van schuldig voelt.

3 likes

Ik besloot vorige week eens te “investeren” in een Wolford panty, haak ik er vandaag met m’n ring achter en zit er een ladder in.
Daag 30 euro.

Nagels lakken

:scream: ik voel je pijn dit is mijn nachtmerrie.

aanslagen van de belastingdienst :disappointed_relieved:

1 like

Het superknapperige overdreven-veel-geluid makende broodje dat ik net in een stille UB at. Wat een stress hahaha

4 likes

Heb gisteren twee zwaar beschimmelde broodjes weggegooid en het huis ruikt nog steeds muf.

Me gestresst voelen voor niets specifieks en er ook niet vanaf komen

2 likes

Pff ik heb dit al de hele week en ik raak het maar niet kwijt

Jehova’s aan de deur als ik de pakketbezorger verwacht. :tired_face:

10 likes

Mijn b.o.s.s.burger was koud (geworden?) dus warmde ik het op in de magnetron en nu is ie te warm :sob:

2 likes

Vroeg opstaan voor een vergadering terwijl ik op dinsdag normaal wat langer kan slapen. Bleh.