Huilon

Ik heb bruin haar van mezelf maar heb het al een hele tijd licht blond. Ook zelf geverfd overigens. Helemaal vanaf zwart haha. Heb ook een tijdje zilver gehad en ijsblond met een koele paarsige gloed. Maar dat was zo shit te onderhouden dat ik dat heb opgegeven.

Anyway het is gefixt. Ik had nog een andere verf van de week in duitsland gekocht. Ook een nieuwe soort. Nu is mn haar koel natuurlijk blond. Niet meer zo licht als eerst maar dat is voor de herfst en winter eigenlijk helemaal niet erg. Eind goed al goed haha :raised_hands:t2:

1 like

Dit had ik vanochtend ook, maar dan precies tussen mijn wenkbrauwen. Nu heb ik daar een rode stip die veel meer opvalt. Top!

1 like

Op vakantie zijn waar het doel rond het zwembad hangen is, en dan zonneallergie hebben.

Mijn neuspiercing die na 5 maanden nog steeds niet helemaal genezen is. Inclusief vochtbultje :sob:

Tea tree olie werkt heel goed tegen vochtbultjes. Misschien dat je dat ook nog kunt proberen?

@Goldenmilk Neusvleugel. Ja, ik had er de eerste paar maanden een knopje in, want direct een ringetje (wat ik graag wilde) raadde ze af. Na een paar maanden teruggegaan om te laten checken, was helemaal genezen volgens haar dus kon er een ringetje in. Maar het ging niet zo makkelijk (lees: heel pijnlijk), dus denk dat hij toch niet helemaal genezen was of misschien een beetje beschadigd door het wisselen. Zie het dus niet zo zitten om weer te wisselen.

@BiloxiParish Ja dat doe ik nu inderdaad weer dagelijks, maar het enige wat ik tot nu toe merk is dat mijn huid rondom de piercing uitdroogt. Maar ik hou vol, lees overal dat die dingen heel hardnekkig kunnen zijn.

En fix+ olie? Verkopen ze bij alloverpiercings. nl
Daar zit wel tea tree in maar ook nog andere oliën waardoor het minder uitdrogend werkt.
Ik gebruik dat spul eigenlijk altijd als mijn gestretchte oren geïrriteerd zijn. Dan zijn ze binnen 2 dagen weer ok.

Dat glamourdag over zijn top heen is. Was ik eindelijk van plan genoeg leuk spul in te slaan voor de rest van de winter, doen er maar 2 winkels mee. Ach ja, 20% korting was toch al een wassen neus.

Die heb ik ook gebruikt, vond het inderdaad fijn spul maar merkte helaas geen verschil aan het bultje zelf. Vandaar dat ik nu het grovere geschut (pure tea tree olie) probeer. Dank je voor het meedenken iig!

Ik schrok zo dat ik dat even op moest zoeken

1 like

Hahahhaha, sorry. Het zijn er niet echt twee maar voor mijn gevoel waren het er altijd meer

Jaa ik snapte hem wel een beetje,
Maar gelukkig doen “mijn” winkels nog mee :sweat_smile:

1 like

Als je grover geschut wil proberen dan zou ik van de tea tree olie afblijven en naar de dokter gaan. Die heeft een soort zalf met antibiotica wat je erop kan smeren.

Ik heb net mijn lievelingskopje voor koffie kapot laten vallen :sob:

Als het grote stukken zijn kan je het misschien lijmen :frowning:

Er waren een paar grote stukken maar voor de rest alleen maar kleintjes dus ik heb er al ritueel afscheid van genomen.

2 likes

awww :cry:

1 like

Maandagochtend. En ik lag net zo lekker :frowning:

1 like

Parkeerissues. We hebben 4 parkeerplaatsen voor ons huizenblok (fileparkeren). Maar de 1e auto (die van m’n vriend) staat iets te ver naar achteren. En op parkeerplek nr 4 staat een fuckin vouwwagen…iets te ver naar voren! Dus nu moeten de buurvrouw en ik 1,5 parkeerplaats delen met 2 auto’s.

Vanmorgen wilde ik daarom m’n vriend z’n auto stiekem verplaatsen. Hij wil liever niet dat z’n auto te ver naar voren staat, want dan staat ie deels voor een steegje en is hij bang dat niemand er meer uit kan. Terwijl niemand dat steegje gebruikt! Probeerde te starten…doet die auto het ineens niet? Okeeee, laat maar. We gaan wel verder met 2 auto’s in 1,5 parkeerplaats + een beetje straat proppen.

Dat nr 1 en 4 door mannen wordt bezet heeft er niets mee te maken volgens mijn vriend. Halloooo als jouw auto iets naar voren stond en die vouwwagen iets naar achteren dan konden de meisjes gewoon parkeren hoor. Ik raak alleen al opgefokt door het typen van dit bericht :rage:

9 likes

Ik moet huilon omdat ik geen leuk cadeau kan vinden voor mijn vriend’s verjaardag en hij ook totaal niet mee helpt. ZEG GEWOON WAT JE WIL.

7 likes