Huilon

Dat ik extreem onrustig slaap omdat ik me per se druk moet maken over dingen die bij daglicht helemaal niet erg zijn. En daar note bene tijdens het piekeren ook bewust van ben.

2 likes

Geen goede jas aan hebben als het kutweer is
De dikke spinnen die constant in m’n huis zijn en dat ik geen huisgenoten heb die ze kunnen wegjagen

Dat er net een duifje aangereden en half dood/zielig flapperend op de weg lag en ik aan de vrachtwagenchauffeur half huilend heb gevraagd of hij het beestje alsjeblieft kon helpen en erover heen kon rijden😭

2 likes

Sorry, ik weet dat het heel sneu is, maar ik moest even lachen toen ik me inbeeldde dat je half huilend iemand vroeg om alsjeblieft over een dier heen te rijden. De tegenstelling daarin.

Maar ik snap dat je hem uit z’n lijden wilde verlossen.

Ja die gozer keek me ook aan alsof ik gek was en of ik niet bedoelde dat hij er NIET overheen moest rijden. NEE GOZER LAAT ME DIT NIET NOG EEN KEER VRAGEN DOE HET GEWOON GVRDM

3 likes
  • Marley & me
  • besef op zondagmiddag dat het morgen weer maandag is
  • denken aan vroeger en m’n ouders en hoe heerlijk probleemloos het leven toen was
1 like

Dutjes. Tijdens helemaal top.
Achteraf voel je je door een vrachtwagen overreden en voor dood achtergelaten.

12 likes

Maar heeft hij het gedaan?

Ja dat wel, was heel opgelucht dat het klaar was.

Ja hoe doen mensen dit :sob:
1/10 dutjes is een succes bij mij

3 likes

Excel. Kutprogramma. Ik haat cijfers. Huilon.

14 likes

Ik vind het nieuwe nummer van Famke Louise chill. Haat op mezelf & huilon & OMG

Omdat ik vast niet de enige ben die regelmatig denkt: Fuck my life, waaarrrooooom gaat dit zo/doe ik dit/gebeurt dit

Vandaag:
Kom ik er precies na het bevestigen en betalen van een grote gebakbestelling er achter dat ik niet op aanstaande vrijdag ophalen maar volgende week vrijdag ophalen heb geklikt. FML

Kom ik er 5 minuten na de start van mijn eerste yoga les achter dat het geen goed idee was vorige week om eeltsokken uit te proberen. Mijn voetzolen lieten heel zen los. FML

14 likes

Mijn laptop past in geen enkele laptoptas die een beetje leuk is of niet gelijk +150 euro. En ik heb m nodig voor school. FML.

1 like

Ik heb een Fitbit Charge 2 cadeau gedaan en een dag later werd de Charge 3 gelanceerd. Kom ook lekker met m’n eieren na Pasen. FML

4 likes

Mijn vriend snurkte vannacht extra hard en extra goor, schoppen, draaien, duwen, wakker maken…niks hielp. Ja, voor 2 sec mss en dan begon het weer. En toen ben ik maar lekker bij m’n babietje in bed gaan liggen. Geen idee wat ie heeft gegeten, maar hij laat vieze stinkscheten :scream:

6 likes

Ik wilde een gigantische mee-eter op m’n neus uitdrukken. Maar in plaats van dat m’n neus nu heerlijk schoon en fris is, heb ik nu een wondje. FML.

4 likes

Ik dacht: leuk doe een hoge broek met blote enkels aan.
Kom er op kantoor achter dat als ik zit het praktisch een kuitbroek wordt en heb al 2 weken mijn benen niet geschoren+de schilfers hangen er aan. Fml.

6 likes

Ik verf mijn haar altijd koel licht blond. Nu heb ik een ander duurder merk. Was nieuw en omdat het beter zou zijn voor je haar heb ik deze gepakt (extra vocht inbrengend en de formule is een soort doorzichtige gel dus makkelijker te gebruiken).

Alleen nu heb ik het uitgewassen en gedroogd en is mijn haar heel donker “blond” met een hele lelijke warme gloed terwijl de kleur die ik gebruikt heb 10.0 is. Dat zou dus niet warm moeten zijn en ook niet donker. Mijn haar was ervoor ook echt wel licht genoeg. Haat mezelf zo erg. Het was mooi blond en nu is het zo lelijk :sob::sob:

2 likes

Wat voor een kleur heb je van jezelf? Ik vind het sowieso altijd erg dapper als mensen hun eigen haar durven te verven als het een blondtint moet worden.