Huilon

Dat ik 1x weer is zonder ventilator slaap, en ik meteen word gestoken door Mug. Op m’n ooglid. Ik ben allergisch.

Kan je zeggen dat ik niet over straat ben gegaan tot de zwelling enigszins wat geslonken was de dag erna…

Ik ga dan idd nog liever in de bosjes

Ook leuk. Als de niet Engels sprekende ober wil uitleggen dat er geen souvlaki met kip gemaakt kan worden omdat die op is, maar ze nog wel met varkensvlees hebben (dat hadden we toen ook besteld, dus daar ging het al fout). Die hele uitbeeld-show op het volle terras was zo afschuwelijk ongemakkelijk en pijnlijk.

6 likes

Twee avocado’s die rijp voelden maar eigenlijk kneiterhard zijn, lijkt op rubber. En nu heb ik geen guacamole bij mn wraps :sob:

1 like

I feel ya! Ik ging als kind een keer bij vrienden eten en toen zei mijn vriendinnetje dat ik een zachtgekookt ei met witbrood moest eten, omdat dat volgens haar zo lekker was. Kreeg ik uiteindelijk een half rauw ei op mijn witte boterham en het werd natuurlijk helemaal papperig allemaal. Ik vond het heeeeel vies! De vader van dat meisje was heel streng en van hem moest ik het dus perse opeten. Heeft echt geduurd tot ik ergens in de 20 was voordat ik een ei (ook gebakken e.d.) kon eten zonder uitvoerige inspectie of er geen flubberige eiwitdelen op zaten of gelijk misselijk te worden als ik het dacht te proeven.

4 likes

Oké, was het impopulaire meningen topic aan het bijlezen en las gewoon twee keer de term ‘omgekeerd racisme’ :sob:.

• ik wil niemand persoonlijk aanvallen en de discussie was daar al voorbij maar dit is gewoon oprecht iets waar ik verdrietig van kan worden als ik het hoor.
1 like

Waaaaaaarom nemen ze dat pakket dan uberhaupt aan???

Als ik mijn benen scheer tot hoe ver mijn broek komt en ik dan met benen over elkaar zit waardoor de broek korter is en mijn beenhaar er toch onderuit komt

7 likes

Ik heb mijn acrylnagels er gisteren afgehaald na ze vijf maanden te hebben gehad. Heb alles nu echt helemaal kort gemaakt en heb geen nagels meer over, maar ik kan echt niks meer nu? Word er echt woest van omdat ik dus niet meer kan typen op mijn iPad en telefoon. Druk steeds alle verkeerde toetsen in waardoor ik alles weer moet weghalen en opnieuw moet typen. Heb echt veel te weinig geduld voor deze onzin en ben echt in staat om een afspraak te maken voor een nieuwe set nagels.

1 like

Internet dat blijkbaar niet goed genoeg is voor een YouTube filmpje, maar blijkbaar wel goed genoeg is om 2 advertenties in hoge kwaliteit af te spelen :mad:

8 likes

De tv niet meer verstaan omdat je chips aan het eten bent en die te hard kraakt

6 likes

Jaaaaaaa

1 like

bier over mijn net gewassen haar

kutzak

1 like

Ik zit trillend op de badkamer want ziek en niet geslapen :’( en ik vlieg straks naar huis gvd

1 like

Ik word daarom altijd een beetje een raar soort opgewonden als mijn vriend naar bier ruikt/smaakt als we zoenen. Een soort van Pavlov-reactie gelinkt aan m’n vroegere hoe-life.

Dat gezegd hebbende. Ik moet naar de wc maar de KPN-monteur kan elk moment komen. En ik heb m’n vriezer de hele nacht open laten staan. Huilon.

7 likes
  • Het leven
  • Mensen
  • Waarom mensen niet zo leuk zijn als dieren
  • Toe zijn aan niets doen maar dat je niet niets kunt doen en je dus dood verveelt.
  • M’n werk
4 likes

Ik heb vakantie, dus ben ik ziek :unamused:
Kon er de klok op gelijk zetten

1 like

linkje

https://m.dailyhunt.in/news/bangladesh/english/wittyfeed+global-epaper-wittyglo/this+grandma+is+rocking+the+internet+with+her+hip+attitude+and+dude+she+can+twerk+too-newsid-83769027

:sweat_smile:

5 likes

Ik begon de dag met 10 muggenbulten op 1 been. Inmiddels zijn er 5 op dat been erbij gekomen en 3 op mijn andere been. Plus een insectenbeet van een ander vliegend object.
De jeuk is killing

1 like

Dat ik al twee weken ongesteld ben :roll_eyes:
Dat ik morgen weer ga werken na vakantie en ziek zijn en ik er nul zin in heb want wil niet sociaal doen en mijn hersenen weer gebruiken

Dat mijn grote chillstoel niet door mijn trappenhuis paste toen we hem gingen verhuizen. Nu is er een zielige lege hoek in mijn huis en moet ik mijn mooie stoel uit elkaar gaan slopen en hopen dat hij 1) dan wel door het trappenhuis past en 2) dat ik hem weer een beetje netjes in elkaar krijg…