Een opkomende blaasontsteking En dat ik daarom nu in een heet bad lig
Weer werken na een weekend festivallen, het valt me zwaar.
High five
Een kapot zadel dat water lekt zodra je er met je kont opzit
Jij had nog niet eerder een blaasontsteking gehad toch? Mijn gouden tip is een warme kruik tussen je benen. Zelfs met dit weer vind ik dat de beste verzachting van dat irriterende gevoel. En vooral veel drinken, plassen, drinken, plassen.
Dat is idd heel irritant, ik heb behoorlijk lang scheuren in mn zadel gehad. Daar ging het water dan helemaal in trekken want heb mn fiets altijd buiten staan. Gevolg was dat ik echt tevaak een nat gat had dus toch maar een nieuwe op laten zetten.
Nee klopt ik ben hier heel onervaren mee maar herkende het gek genoeg wel meteen. Het is gelukkig vandaag wel iets minder geworden. Thanks voor de tips! Het voelt trouwens qua buikpijn een beetje ongesteldachtig bij mij🤔
Te laat wakker zijn (want te laat gaan slapen) + deurbel met platte batterij = postbode niet horen en moeten wachten tot 11u de volgende dag om het pakket in het postkantoor op te halen
Volgende keer maar weer bij een postpunt laten leveren…
Dat de wachtrij bij Ticketmaster niet eerlijk is. Eén scherm had ik al om kwart voor tien open staan, en heb na tien uur nog een tweede geopend. Die tweede was uiteindelijk sneller dan de eerste? Heb wel kaartjes nu maar niet in de rang die ik wilde
Avocado die gewoon rijp lijkt maar zwart is van binnen.
Dit! Absoluut!
De airco in de trein is kapot. Het is 40 graden denk ik??
Alleen wakker worden na een nachtmerrie
Sowieso alleen wakker worden eigenlijk…
Het feit dat ik weer soort van buikpijn heb.
twee verliefde vliegen die hier in mijn kamer rondvliegen
Als je kroepoek eet en er zitten van die harde stukjes in
Twijfelen of je wel het juiste tijdstip hebt opgeschreven.
Dat mn brood opeens beschimmeld is.
Als je je nagels moet knippen zodat je tampons veilig in kan brengen…
Vamorgen reed ik in de auto en de andere weghelft was afgezet. Er stond politie en alles dus ik keek even. Zag ik een kat op de grond liggen heftig aan het miauwen en spartelen met een heleboel bloed. Dat arme dier was aangereden ik hoop echt dat 'ie het overleefd heeft. Ik heb dan zo te doen met die baasjes dat ik tranen in m’n ogen had.