Gisteren €188 af moeten rekenen bij de kapper… Had wel verwacht de €100 aan te tikken maar dit was next level. Lekker zuinig leven tot de 20ste…
Ben je wel tevreden?
Jawel! Het is een hele goede kapper dus heb het er wel voor over, ga er zelf liever niet mee aan het prutsen. Maar toch wel ziek veel geld.
Ja idd! Fijn dat je er wel blij mee bent
Wat heb je laten doen dan?
Heb bayalage in mijn haar en dat moet om de paar maanden bijgewerkt worden met een spoeling. Nu wilde ik het wat blonder naar boven in mijn haar en dus heeft ze highlights gezet + een donkerblonde assige spoeling op mijn aanzet en een lichtblonde assige spoeling op rest richting de punten. Wist alleen niet dat dat zó duur was… Heb ook een conditioner á €25 meegenomen die ik altijd gebruik. Maarja, vanaf nu kan ik wel weer een tijdje (hoop ik) vooruit.
Ik werk in de zorg, daar zijn ze helaas niet zo bij qua techniek dus dat was geen optie.
Vliegen in huis.
Je bed nog moeten opmaken.
-
Slechte openingszinnen
-
Dat je voor de lijstfunctie hier voor elk item op het lijst knopje moet drukken
-
Chipskruimels van de nacho cheese die overal opkomen
-
Als je een lepel afspoelt en deze net te hoog houdt waardoor het water over je heen spoelt.
Je kunt ook een lijstje maken met dit streepje: -
als je die voor elke opsomming zet maakt hij er automatisch bolletjes van
- 133
- 13456
- e45tyy
- Oh
- My
- God
Op naar “Waar kwam jij pas heel laat achter?”
Als je onder de douche staat en de shampoo blijkt op te zijn. Zelfde geldt voor wcpapier op het toilet
Iedere maand hetzelfde liedje: de laatste week moeten puzzelen met het laatste restje geld om zo nog net voldoende benzine te hebben om naar werk en terug te gaan en te kunnen eten.
Als je iemand een boos/raak/spannend appje stuurt en je daarna niet meer op je telefoon durft te kijken
Het touwtje van mijn tampon er uit trekken. Alleen het touwtje ja.
En dan lekker gaan graven op een openbaar toilet.
Dat is echt kut.
Zelfde als niks bij je hebben als je ongesteld bent😣
Sorry als je hier niet op zit te wachten maar dit heeft mij geholpen in lastige tijden:
Aan het begin van de maand je diepvries/voorraadkast volstouwen met dingen die je aan het eind van de maand kunt eten. Pasta, rode saus, rijst, wokgroenten, uien voor uiensoep, etc.
Whut dit is altijd mijn grote angst, maar stel mezelf al jaren gerust met de gedachte dat dat natuurlijk nooit kan gebeuren.
Geruststelling: je krijgt hem er best makkelijk uit