Ik heb de schuilplaats van de zilvervisjes in mijn huis gevonden. Gad-ver-damme. Ik zag eerst alleen een geplette, dus die haalde ik weg SCHIETEN ER MEERDERE KLEINTJES UIT. Echt huilon. Daarna wel meerdere doodgemaakt, hoera!
Ze zitten bij mij in de plinten van de wc, elke x als ik zit te plassen is het een soort Whack-a-Mole feestje. Hoe krijg je die dingen weg???
Ja niet echt, je kan spuiten met gif, maar dat vind ik niet zo chill aangezien ik in een studio woon waar ik dus ook mn bed heb staan. Je kan plakvalletjes kopen bij de appie, en ze altijd dooddrukken als je ze ziet… ik las gisteren dat we wel 10 zilvervisjes per meter plint aanwezig kunnen zijn
Neeeeee zoveel?
Ik haalde laatst een berg kleding bij mn bed opzij, waar ook plinten waren en ze schoten met zn allen weg dacht omg ew mn kleren (die berg ligt er trouwens nog steeds)
Oh ja verschrikkelijk, heb ik ook wel met kleren op de stoel enzo. Ze eten organische dingen dus waarschijnlijk gaan ze daarom in vieze kleding zitten bahbahbah
Afgebladderde nagellak, vieze wc’s, luide mensen in het OV, het zweetstraaltje dat je over je rug voelt lopen als je met een rugzak aan het doorfietsen bent, als je een fart in moet houden.
Meergranencroissantje 5 min in de combi-oven gedaan, stond ie op standje magnetron. Echt huilon van de rookontwikkeling
Hahaha ken je die Jan Jans en de kinderen over de hond van de buren?
Ik heb dit trouwens ook een keer gedaan, dikke fik (alleen in de magnetron gelukkig)
Hahaha nee! Ik gok iets met een drol
Heel veel vochtvreters neerzetten! Daar komen die krengen op af (vocht dus). Toen wij een plaag hadden hielp dit enorm.
Met je tanden langs een houten ijsstokje schaven
Ik kan geen paprikachips vinden in spanje. Gister eindelijk een blauwe zak chips gevonden, bleek het geribbelde naturelchips te zijn
Ik ben in staat om naar marokko te zwemmen of hebben ze dat daar ook niet?
#zwangerschapscravings
Alleen rode en groene pringles
Als je in Spanje bent moet je echt Jamon chips proberen. Dat is zooooo lekker. Zit volgens mij normaal gesproken in een rood/paarse zak.
Ik check altijd braaf in in de trein en word nooit gecontroleerd.
Vanochtend was ik het vergeten (oprecht vergeten) en ja hoor: boete. Huil0n!
Heb het wederom gepresteerd mijn geld er dusdanig doorheen te jassen dat ik nu nog 10 dagen moet met 80,-. Moet nog tanken, boodschappen doen en er zit nog een afschrijving a 15,- aan te komen. HUILON.
- Dat de schilder morgen om 8 uur voor de deur staat op mijn ‘vrije’ dag.
- Dat ik morgen 2-2.5 uur moet rijden voor een overleg van 1.5 uur op mijn vrije dag.
Dat ik dankzij de ui die er door mijn salade zat naast een stinkbakkes nu ook kei veel last heb van mijn darmen. Huil0n!
Aaah dat laatste is echt heel kut. Kun je niet inskypen?
Laatste rol wc-papier in de pot laten vallen (die is dus drijfnat) en nu moet ik wel naar de supermarkt.