Hondentopic

Oh ik heb nog zoiets leuks gedaan met mijn hond laatst. Ik ben wezen SUPpen met hem! Mijn hond houdt sowieso van zwemmen dus hij sprong er regelmatig even vanaf voor een rondje of omdat hij wilde zwemmen naar zijn hondenvrienden die op de andere SUPs zaten haha. Het was echt heel leuk en ik vind het echt een goede bondingactiviteit ook.

11 likes

Gefeliciteerd!!! :partying_face: Zou voor nu even blijven geven wat ze al krijgt. Bij voerwijzer heb je goede vergelijkingen!

2 likes

Aah super leuk, dat wil ik ook echt nog keertje doen! Kan hier in de buurt ergens :heart_eyes:

@sax, super leuk, gefeliciteerd! Inderdaad met het hoognodige kom je al een heel eind. Rest kun je altijd nog kopen :blush: ik geef kvv en soms wat gestoomd vlees (vooral zodat hij dat voor vakanties/weekendjes weg ook gewend is). Gewoon kwestie van uitproberen wat hij lekker vindt en het goed op doet. Sowieso eerste tijd nog geven wat hij de laatste tijd at inderdaad. Eerst maar eens wennen aan zijn nieuwe huisje. Ben benieuwd, leuk als je nog keertje een foto deelt!

1 like

Heeft er iemand tips voor een goede (grote) koelmat? Ik weet even niet welke ik moet kiezen :face_with_monocle:

Je hebt er een van de action. Misschien om te proberen eerst.

Mijn hond gaat er nooit op liggen. Ookal hijgt ie van de warmte. Hij ligt liever languit op de houten vloer of buiten op de tegels/gras.

Of op schoot maar dat is met warm weer niet te doen.

Wij hebben best wel aangerommeld met voer en hebben uiteindelijk een brok zonder tarwe waar ze goed op reageert. Vanuit het asiel kreeg ze gewoon wat ze daar op dat moment hadden dus daar konden we niks mee. Ik had toen we haar kregen best wat research gedaan en in m’n enthousiasme een grote zak besteld waar ze niet goed op reageerde. Ik zou dus beginnen met iets waar je je goed bij voelt maar dan niet meteen een grote hoeveelheid kopen.

1 like

Ja ik vrees dat die van mij er misschien ook niet op gaat liggen maar het lijkt me zo fijn, heb ook gekeken naar een vest maar ik vind dat toch ook niet prettig eruit zien voor thuis om in te liggen, misschien tijdens wandelen.

Ik heb 2 van die koelmatten van die Action (want 2 honden) en als ze er zelf niet op liggen met warm weer dat zit ik er op of leg ik ze onder m’n voeten. Zo lekker!

1 like

Aaah te lief! Geniet ervan :heart::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Lieffff! Maar lijkt wel een beetje Hollandse herder in te zitten?

1 like

Lief!! Gefeliciteerd!

1 like

Wat een leuke!! :heart: En fijn dat het zo goed gaat,

1 like

Zo spannend! Onze lieve Turkse straathond zit nu in het vliegtuig naar ons en komt vanavond aan. Ik vind het mega spannend en ik ben zo benieuwd hoe hij het hier gaat vinden. We zijn al langer aan het zoeken, helemaal omdat we best een druk huishouden hebben (2 poezen en 3 kinderen). Maar deze hond was echt op zoek naar een huis met kinderen en liefde en laten we dat nu allemaal hebben voor hem!

15 likes

Wat spannend!! Succes vanavond!

1 like

Super spannend! Ben benieuwd naar een update en foto als hij/zij er is. Veel succes.

2 likes

Hij! Hij heet Sam maar ze sprak het in het Engels uit dus Sem. We gaan hem Cem noemen op de Turkse schrijfwijze.

17 likes

Wát een lieverd!!! :heart_eyes:

1 like

Wat een schatje!! Hoop dat het goed gaat.

@Sax hoe gaat het bij jou?

2 likes

@Taartje Wat spannend! Hopelijk kan hij lekker tot rust komen thuis.

@NoTime Lief dat je het vraagt, het gaat goed! Ze lijkt steeds meer te ontspannen en ook buiten meer op onderzoek uit te gaan. Het is een lief aanhankelijk hondje, echt precies wat ik wilde :heart:

5 likes

Oké mijn hond heeft vanmorgen blijkbaar in een drol liggen rollen en liet wassen niet echt toe. Ik wil haar nu in deze beginfase ook geen extra stress geven met een bad (dat lukte mijn vriend vanmorgen namelijk niet) maar wil haar wel graag schoon krijgen. Hebben jullie tips hiervoor?