Hondentopic

Zo lief! @Bailey

Voor honden die nog wel eten is het trouwens ook chill om een grabbeldoos te maken. Mijn hond is dan veel minder gefocust op alle geluiden buiten. Het zal om middernacht geen wonderen doen maar het haalt wel veel stress weg.
Ik heb haar de afgelopen tijd vaak zo’n doos gegeven (dus echt gewoon een kartonnen doos gevuld met oude kranten, wc-rolletjes, reepjes oude handdoeken, etc en daar snoepjes in verstopt), zodat ze er kennis mee kon maken. Nu vindt ze het dus heel leuk, want snoepjes, en is ze er ook langer mee bezig omdat ik het gaandeweg moeilijker heb kunnen maken. Ik vind het zelf echt een hele fijne afleiding en sowieso goed hersenwerk voor elke dag.

Vanmiddag zat ze wel lekker content in de auto na onze lange wandeling 😂

7 likes

Aaah zo lief! En goed idee die doos, sowieso ook buiten oudjaarsdag om :ok_hand:t3:
Mijn hond heeft net buiten geplast dus ben allang blij :partying_face: niet te laat naar bed en nu haalt hij het makkelijk tot morgenvroeg!

5 likes

Wat goed dat het om deze tijd nog is gelukt!

1 like

Oei het gaat niet echt goed met m’n kleine vriend, is aan het overgeven en zat net al te hijgen.

Ja het was net even wat rustiger qua knallen! Was voorgaande jaren hier rond half 11 ook. Dan willen mensen kennelijk nog een voorraadje overhouden voor half 12 tot half 1 :crazy_face::crazy_face:

1 like

Ah wat naar, sterkte!!

Hier geen last gelukkig. Net nog even geplast, nu morgenochtend weer. Wel blij als het voorbij is, voor de hondjes maar stiekem ook voor mezelf

2 likes

Ist geht löss. Gelukkig blijft mijn hondje redelijk relaxed eronder, tenminste voor haar doen. Ik moet alleen naast haar blijven zitten in de badkamer

2 likes

Ah hij is de hele tijd aan het hijgen. Gelukkig niet in paniek en blijft lekker bij ons in de buurt. Maar hij is wel wat zenuwachtiger dan de afgelopen jaren, zal ook wel de leeftijd zijn :sob:

1 like

Mijn hondjes doet vuurwerk gelukkig helemaal niets. Een van de twee heeft zelfs een x een rotje bij haar pootjes gehad toen ze klein was maar dat heeft (thank god) geen angst veroorzaakt. En ze verbazen me keer op keer weer want een van de buren heeft vanavond een duizendklapper in de straat afgestoken (:thumbsup:) en ze gaven geen kick. Maar zoals gewoonlijk wel helemaal blaffen toen de deurbel daarna ging :laughing: Hoe werken die breintjes toch…

Hopelijk zijn jullie hondjes morgen snel de oude! :heart:

2 likes

@Oprah Hoe is het nu?