En nu meer puppy foto’s ?
Ja klopt! Fitbit maar dan voor honden. Ik vind het leuker om te weten hoeveel stappen mijn hond heeft gezet op een dag dan ik zelf haha.
It’s so fluffy!
Bedankt voor alle super goede tips!
We gaan er mee aan de slag.
Komende woensdag volgen we in ieder geval een webinar van een hondentrainer uit de buurt ter voorbereiding en misschien heeft zij ook nog wat tips over goede nestjes/fokkers.
Als we een puppy hebben over een tijdje, dan volgen natuurlijk de foto’s
Supergoed! Ga in de tussentijd ook lekker veel lezen op de website van het LICG en de website van de rasvereniging. Ook als je geen rashond wil, staat daar heel veel info op om het ras echt goed te leren kennen en te weten of het bij je past. Misschien is het ook leuk om eens langs te gaan bij iemand die een of meerdere heeft? Dan kunnen zij je vertellen over hun ervaringen. Succes en hopelijk vinden jullie een lief en gezond hondje dat goed bij jullie past.
Wat leuk! Kan zo’n ding ook de snelheid van je hond meten? Ik ben daar zo benieuwd naar, zou hem alleen daar al voor kopen haha.
Gebruik jij hem voor alles, dus ook slapen enzo? Ik zou het best interessant vinden, ook omdat ik zelf een fitbit overweeg, maar mijn hond heeft thuis nooit een halsband of iets om.
@Qwerty123 Haha die foto in dat karretje!
Nee, geen snelheid helaas! Mijn hond heeft normaal ook geen halsband om, maar nu even dus zo’n dun nylon bandje gehaald om de fitbark aan vast te maken. Hij vindt het prima en heeft er geen last van, ook niet met slapen. Je kan ook je eigen fitbit syncen met de fitbark en dan zie je samen je resultaten in de app.
Ik deel hier ook mijn puppecup van 4 jaar terug. Weet nog dat ik toen dacht: omg waar ben ik aan begonnen?! Maar zou nu zo graag weer voor 1 dag willen dat ie zo klein was.
Ik heb een cocker spaniël pup van een fokker in reusel, dat is vlakbij Eersel dus misschien wel een beetje in de regio voor je?
Zij is zelf actief lid van de rasvereniging (zit in het bestuur) en super betrokken, alles volgens de regeltjes en later ook nog veel contact en weleens langs geweest zodat ze mijn hond nog een keertje kon zien. Ze heeft soms wel meerdere nestjes per jaar, maar dat is omdat ze hondengek is en veel teefjes heeft ondergebracht bij familie en vrienden. Er zit bij haar altijd minimaal 3-5 jaar tussen een nestje per teefje, ze hebben dus 2 en heel soms 3 nestjes in hun leven. Als ze geen nestjes op de planning heeft kan zij je wel aangeven bij wie van de rasvereniging er pups verwacht worden bijv zodat je daar op de wachtlijst zou kunnen.
Ik heb geen foto van toen mijn hond pup was, aangezien hij zijn eerste anderhalf jaar op straat heeft geleefd. Wel een foto van de eerste dag dat hij bij mij was en eentje van nu! (2.5 jaar later)
Wat leuk zeg! Hoe maak je deze vast aan de halsband? Ik heb een dure leren halsband die hij eigenlijk bijna altijd om heeft, maar zou het zonde vinden als ik daar gaatjes in moet maken ofzo
Je hoeft geen gaatjes te maken, je schuift hem eromheen en trekt hem vast.
Ohhh wauw! Wat voor hond is het? Een Mechelse herder?
Nee een Hollandse !
Met z’n lievelingsknuffels
(Kijk nu alle foto’s terug van zijn puppytijd en moet gewoon huilen omdat het zo schattig is haha hallo hormonen)
Ohhhh al die pluizige puppy’s i cant
Rammelende puppystokken aaah ik wil ook,
Meer foto’s pls
Volgroeide puppy’s mag ook
Ahw zo leuk alle foto’s van grote en kleine puppy’s .
Dan kan ik niet achter blijven
-foto’s weg-
Het allergrootste en liefste boefje