Helemaal gemist dat het weer op tv was, net de eerste aflevering teruggekeken. Vind het meisje met de sproetjes heel mooi!
Net aflevering 1 en 2 gekeken. Vind die Ramada, Rikki en dat meisje met die moedervlek op haar wang heel mooi.
over ieman die door is naar afl. 2
Dat blonde meisje vind ik bij die shoot echt zoveeeel lijken of Dalia ofzo van vorig jaar.
@nightlife ja inderdaad, dacht ik ook al!
afl 2
waar is dat hoogblonde meisje inderdaad? Helemaal niks over gezegd dat ze niet meer mee deed, maar ze was wel door
niet over een aflevering, maar gewoon een spoiler denk ik
Op die fotoâs van toeps zag je trouwens dat blonde meisje dat op die Daila leek wel met kort haar, dus volgens mij gaat ze het wel gewoon doen. Die âvolgende weekâ beelden zijn gewoon om het extra dramatisch te laten lijken. Wat het eigenlijk ook wel is als je je huilend opsluit in een wchok omdat er wat van je haar afgaat haha
afl 2/modelhouse
Ja Anna zei ook âjullie slapen namelijk in een⊠hostel!â Iedereen stil hahaha, het klinkt ook zo goedkoop. Ik heb het opgezocht en het is ongeveer 100 euro per nacht in november (de opnames zijn in laagseizoen lijkt me?), dus keer 4 is dat zoân 400 euro per nacht. Als er meer mensen uitgaan wordt het dus ook minder, want dan zijn er minder kamers nodig. Geen idee of dat veel goedkoper is dan zoân modellenhuis dat ze normaal hebben.
Samenvatting
Haha ja die stilte ik zat ook een beetje op een uitleg of een reden ofzo te wachten maar er kwam niks haha. Denk trouwens dat het spon is, de naam van het hostel kwam duidelijk in beeld net als het âmooie uitzichtâ.
Die luca⊠waaaarooooommmm. En dan zegt hij ook nog mijn moeder is vlogger⊠nee jochie dat is jouw stiefmoeder.
Wat is nou weer het nut van de nummers opnoemen ipv iemands naam? Vind dat echt een beetje onbeschoft.
Daarnaast snap ik ook niet waarom je groepjes maakt om vervolgens een deel ervan door te laten en het andere deel niet?
Wat een kutprogramma is het ook, haha.
Van die groepjes snapte ik ook niet
Op een gegeven moment stonden er twee jongens en een meisje en die twee jongens gingen door dus helemaal happy en dat meisje stond daar nog zo awkward te wachten. Lekker dan
Ben benieuwd naar aflevering twee
Dat gewoon de helft van de groep dan wegvalt? Haha
Ik snap ook echt niet waarom die Luca door is?! Bweh stom zeg.
Ik snap heel goed waarom vanwege al die bakvisjes die dan sowieso gaan kijken want OMG LUCA LEKKER DING ZIT ERIN!!
Ohja idd!
Hij komt uit een dorpje in de buurt van Arnhem ben zo benieuwd waar haha
Over dat hoogblonde meisje: dit zijn de kandidaten die door zijn maar er staan er 20. Er waren er toch 21 door? En zij staat er dus niet tussen.
http://www.hollandsnexttopmodel.nl/item/630/dit_zijn_alle_foto_039_s_van_de_hntm_casting
Jaa denk ook zoiets hoopte E.ls.t ofzo.
Misschien zien we het als hij in de finale komt haahah.
Huh, het waren er inderdaad 21 ja! Ik vind dat zo vreemd, zou echt zweren dat dat blonde meisje Emma was van een paar seizoenen (?) geleden
Hahah shit! Klinkt me ook niet bekent dus tenzij hij ooit in Arnhem is zal ik hem niet zomaar tegen komen hahaha
Kan nu al niet wachten in afl 3 op de âOh wat is Anna toch geil en we zouden haar allemaal doenâ-minuut.