Hollands Next Top Model

Hahaha die stiefzoon van Laura Ponticorvo mag alleen door voor kijkcijfers. Hij is kleiner dan die meiden :joy::joy:

10 likes

hahaha ik zie het nu maar toen ik inschakelde zag het er een beetje sneu uit, met hun tafel in een feestzaaltje ofzo haha

Hahah ja ik snap je wel

1 like

Hoezo is dit gastje eigenlijk niet door? Vind hem echt bizarrr knap

1 like

Maar maarā€¦ als die Luca door is dan hadden ze Mark toch ook weer door kunnen laten? :frowning_face: Luca is misschien nog wel kleiner dan Mark!

2 likes

Kijkcijfersā€¦

1 like

Maar wie is die Luca dan eigenlijk? En wie is die Laura? Ik voel me oud :joy:

Laura ponticorvo is een vlogger/youtuber en Luca is haar stiefzoon

ik was even in de war omdat hij ā€˜moederā€™ zei in het programma? Maar had t opgezocht en blijkbaar is t de zoon van haar vriend/verloofde

1 like

Dit is zijn YouTube account.

1 like

Yassss

4 likes

Ik vond de aflevering vrij kneuterig met die nummertjes, dat zielig vloerkleedje als catwalk en dat awkward getandenpoets, maar ga toch blijven kijken natuurlijk lol

Ik snap ook niet waarom het zo kort was? Bezuinigingen?

2 likes

Ik vond de spon uiteraard weer het mooiste moment.

4 likes

Heb gelijk Colgate tandenborstel besteld

4 likes

Die ene witblonde meid (Jackie/Emma look-a-like) hebben we echt geen moment gezien trouwens.

Samenvatting

Ik vind de laatste 10 best een eenheidsworst. Geen donker getinte en geen spierwitte. Allemaal bruin haar of licht getint. En zo jammer dat die gozer met het witte haar niet door is. Had hem liever gezien dan Danilo met zijn rare neus.

7 likes
Samenvatting

Vind hem ook niks aan. Qua uiterlijk ook niet echt een model? Beetje 13 in een dozijn. Vind Danilo ook niks trouwens, komt onsympathiek over.

1 like
Afl 2

Huh waar was dat meisje met wit haar nou opeens?

Net nog terug gekeken, hehe
Vond de locatie wel een beetje skeer ofzo
Vond Mark ook echt tof
Vooral Ramanda is mijn favoriet nu

Aflevering 2

Het geld is echt op: geen modellenhuis meer, maar een verblijf in een hostelā€¦ Skeer.

1 like

Ligt het aan mij of lijkt deelneemster Rikkie Kolle sprekend op Bo Maerten (actrice)
Lijken wel zusjes

&

image

11 likes

Ja vond ik ook! Vind ze allebei super knap.

1 like