Hahaha die stiefzoon van Laura Ponticorvo mag alleen door voor kijkcijfers. Hij is kleiner dan die meiden
hahaha ik zie het nu maar toen ik inschakelde zag het er een beetje sneu uit, met hun tafel in een feestzaaltje ofzo haha
Hahah ja ik snap je wel
Hoezo is dit gastje eigenlijk niet door? Vind hem echt bizarrr knap
Maar maarā¦ als die Luca door is dan hadden ze Mark toch ook weer door kunnen laten? Luca is misschien nog wel kleiner dan Mark!
Kijkcijfersā¦
Maar wie is die Luca dan eigenlijk? En wie is die Laura? Ik voel me oud
Laura ponticorvo is een vlogger/youtuber en Luca is haar stiefzoon
ik was even in de war omdat hij āmoederā zei in het programma? Maar had t opgezocht en blijkbaar is t de zoon van haar vriend/verloofde
Dit is zijn YouTube account.
Yassss
Ik vond de aflevering vrij kneuterig met die nummertjes, dat zielig vloerkleedje als catwalk en dat awkward getandenpoets, maar ga toch blijven kijken natuurlijk lol
Ik snap ook niet waarom het zo kort was? Bezuinigingen?
Ik vond de spon uiteraard weer het mooiste moment.
Heb gelijk Colgate tandenborstel besteld
Die ene witblonde meid (Jackie/Emma look-a-like) hebben we echt geen moment gezien trouwens.
Samenvatting
Ik vind de laatste 10 best een eenheidsworst. Geen donker getinte en geen spierwitte. Allemaal bruin haar of licht getint. En zo jammer dat die gozer met het witte haar niet door is. Had hem liever gezien dan Danilo met zijn rare neus.
Samenvatting
Vind hem ook niks aan. Qua uiterlijk ook niet echt een model? Beetje 13 in een dozijn. Vind Danilo ook niks trouwens, komt onsympathiek over.
Afl 2
Huh waar was dat meisje met wit haar nou opeens?
Net nog terug gekeken, hehe
Vond de locatie wel een beetje skeer ofzo
Vond Mark ook echt tof
Vooral Ramanda is mijn favoriet nu
Aflevering 2
Het geld is echt op: geen modellenhuis meer, maar een verblijf in een hostelā¦ Skeer.
Ligt het aan mij of lijkt deelneemster Rikkie Kolle sprekend op Bo Maerten (actrice)
Lijken wel zusjes
&
Ja vond ik ook! Vind ze allebei super knap.