Hollands Next Top Model

Waarom kijkt iedereen al vooruit en post iedereen spoilers :frowning:
Iedereen moet het natuurlijk zelf weten maar is veel leuker om alles tegelijk te kijken vind ik haha

3 likes

Wauw hij is echt prachtig!!

1 like

Ik ben even op ASOS aan het scrollen en spot volgens mij één van de deelneemsters (toch?)

23 likes

Hee ja idd!

Ik keek net op de Instagram van HNTM en iemand in de comments vroeg hoe het dan met kandidaat 21 zit (Emma/Jackie lookalike), en daar reageerden ze op dat zij toch niet mee kon doen omdat ze nog onder contract stond bij een bureau :roll_eyes: Zijn er dus toch gewoon 20 uiteindelijk

NOU zeg dan kon Benjamin dus wel gwn door. sjonge

4 likes

Huhh gek dat ze daar dan niets over zeggen in de voiceover oid

Ja vond ik ook raar inderdaad. Kan me ook niet voorstellen dat het goed is voor de kijkcijfers (want mysterie ofzo?), want de mensen die dit door hebben zijn mensen die toch al wel gaan kijken lijkt me

Apart zeg! Vreemd dat ze dat niet van te voren uitzoeken bij dat meisje, maar ook dat ze het niet vermelden.

1 like

Ik kijk dit jaar ook mee. Ramanda is tot nu toe mijn favoriet!

Mooie foto ook. Wel jammer trouwens dat zoveel kandidaten al modellenwerk ervaring hebben.

6 likes

Aflevering 3 staat online! (Videoland) Make-overrrrrssss :smiley:

2 likes
Aflevering 3

Roze haar als model is toch helemaal niet handig?

Ik zit er klaar voor! Gedoucht, pyjama en thee op de bank :slight_smile:

2 likes

Er kan bijna beter een HNTM-spoiler topic aangemaakt worden.

10 likes

Ik was laat thuis dus ga zo pas eten, vriend is bijna klaar met koken. Dus wij gaan zo lekker op de bank hangen en kijken naar dunne mensen terwijl we eten, ben er helemaal klaar voor :grin:

1 like

Jaa ben er weer klaar voor. Wel jammer dat best veel mensen het vooruit kijken.

7 likes

Ik kijk ook nog oldskool op tv! Zit er weer klaar voor

2 likes

Kim aait even heel casual die kasten, zo random hahaha

4 likes

Yes, zin in

Ik zit ook klaar met mijn avondeten. Anna kwijlkwartier

2 likes