Nee is een fan dag met oud deelnemers
Ja wat gek! Vorige keer was de finale toch live? En als ze nu al die beelden hebben, betekent het dat ie al is geweest… Hoe kunnen ze die uitslag dan nog geheim houden?
Volgens mij wel, maar gezien die kwaliteit snap ik heel goed dat ze het nu vooraf hebben opgenomen, haha.
Via geheimhouding, dat gebeurt vaker hoor. De winnaars van andere niet-live programma’s zoals bijvoorbeeld expeditie robinson, widm of dance dance dance zijn ook al eerder bekend bij een bepaalde groep/publiek.
Vorig jaar was inderdaad ook al niet meer live. Voor Anna ook een stuk beter
Weer geen finale op Videoland maar een extra aflevering. Echt goed dat ze zoveel afleveringen hebben dit seizoen maar al die bonus dingen tussen de finale door vind ik niet zo interessant.
Is de aflevering die vanavond op tv komt een beetje interessant? Heb eigenlijk geen zin om te kijken, wil gewoon de finale zien
Oh pff ik kom er net tijdens het kijken pas achter dat dit helemaal niet de finale is
Vond het al zo traag gaan allemaal
Dus op videoland nog een terugblik aflevering a.k.a. op tv volgende week weer?
Ja ik vind dat er ook veel te lang tussen zit nu met de halve finale en de finale. Ik vraag me af of het deels komt omdat Sam toen ineens wegging maar dan hadden ze ook gewoon een keer niemand naar huis kunnen sturen, of de opvulafleveringen na de finale uitzenden
Is nou vandaag de finale op videoland? Ik lig er echt helemaal uit, wat een kut programma dit jaar. Die 3 random afleveringen ertussen heeft het echt niet goed gedaan
Nou hè! Zonde wel, want eerst zat ik er nog best lekker in. Ik vond de finalisten dit jaar ook terecht.
Is de finale op Videoland of op tv?
Er staat nog niets op videoland. Stom, hadden ze wel even kunnen vermelden dat het anders liep. Staat wel een korte make-over aflevering, waarbij ik ze allemaal niet zo gelukt vind.
Ok ik gok dat er matige rappers komen optreden die het publiek/de modellen vragen om mee te dansen
Wat een zielige opstelling links, zit echt 1 rij mensen en daarna niemand meer hahaha
Ligt het aan mij of zit er maar een zielig rijtje aan de catwalk?
Nou dat was ook 5 minuten tot de reclame
Het gaat Anna beter af als de andere jaren. Scheelt denk ik ook wel dat het niet live is dit keer.
Jaa ik zag net dat er 1 zielig rijtje naast de catwalk zit, dan een open vlak en dan een tribune. Ik snap niet waarom ze daarvoor gekozen hebben.
Hahahah die hele ruimte ziet er zo karig uit
Ik hoop dat Jay of Lenny wint maar ik denk eigenlijk dat de grootste kansmakers juist Marcus en Silke zijn