Hollands Next Top Model

Ik snap dat ook echt helemaaaaal niet. Je twijfelt tussen 2 en dan stuur je degene die opdracht 1 wint naar huis? Pffff

Gunde t Benjamin ook veel meer, Lennie is altijd beetje aan het klagen en ze gaf zelf aan al soort van afgehaakt te zijn want het duurde dr allemaal te lang

2 likes

Ik vind alle finalisten wel leuk, maar ik hoop dat Lenny niet wint. Ik vond die close ups van Silke en Jay echt heel mooi trouwens.

1 like

Hij deed het al weken middelmatig op fotoshoots en kan na 13 afleveringen nog steeds niet uit zichzelf poseren of fatsoenlijke gezichtsuitdrukkingen laten zien terwijl dit de basis van het vak is. Vind het meer dan terecht dat hij eruit ligt, ondanks dat hij die opdracht won. Lenny had ten minste een keer beste foto gehad en stond nooit in de gevarenzone terwijl we dat niet van Benjamin kunnen zeggen…

Mijn mening over de finalisten:

Silke: weet het best waar ze mee bezig is, maakt mooie foto’s en zij lijkt als enige echt gepassioneerd te zijn en ervan te genieten. Ze verdient de winst, al denk ik niet dat ze bijzonder genoeg is voor de top.

Marcus: heeft meer high fashion potentie dan Silke maar ik vind zijn foto’s een beetje saai. Misschien niet de juiste shoots voor hem?

Jay: presteert constant en ik vind hem daarnaast ook een leuk en nuchter persoon. Maar ik heb bij hem ook dat ik hem niet echt grote runways zie lopen. Hij doet me meer denken aan een acteur.

Lenny: zwakste van de top 4, maar heeft het voor mij beter gedaan dan Bibi en Benjamin over het algemeen gezien dus geen onterechte finalist. Had wel liever Nick of Jawahir in haar plek gezien.

1 like

Dat silke de beste foto had kwam voor mij echt uit de lucht vallen? Ben bang dat zij wint.

Ik vind Lenny niet zo sympathiek eigenlijk. Kan er niet echt de vinger op leggen, maar haar doen en laten wekt een beetje irritatie op. Staat los van haar modellencapaciteiten verder, vind haar wel heel knap.

Van Jay snap ik oprecht niet waarom hij zover gekomen is? :joy: Ik zie het gewoon niet als zij elke keer zo lyrisch zijn over zijn foto’s. Los daarvan vind ik hem heel erg arrogant en dat toontje waarop hij praat…

Hoop dus dat Marcus of Silke wint.

2 likes

Ja ik ben het met je eens wat betreft Lenny! Ik vind haar ook heel negatief en inderdaad niet zo sympathiek overkomen. Qua gedrag ben ik het wel met je eens wat betreft Jay, maar ik vind hem wel écht heel erg goed op foto’s staan. Op foto’s vind ik hem wel een modellenuitstraling hebben.
Ik hoop dat Marcus wint en anders Silke.

1 like

Ik heb t gevoel dat het bij Jay meer zit in sociale onhandigheid dan arrogantie waardoor ik het gedrag beter kan hebben ofzo.

9 likes

Ik heb dat juist niet bij Jay, maar wel heel erg bij Silke! Maar volgens mij ben ik daar de enige in.

2 likes

Ik vond Nick gewoon heel erg leuk

:upside_down_face:

6 likes

Ik vind Silke het meeste professioneel overkomen dus zie haar wel winnen. Ik vind zelf Jay het leukste! Ik snap nog steeds niet zo waarom ze Marcus zo leuk vinden maar ligt vast aan mij :sweat_smile: Lenny vond ik eerst wel leuk maar ze is echt te negatief

Ik heb even door de afl gescrolld van vandaag maar het is weer zo’n slome saaie aflevering

Wat voor aflevering is het? Weer zo’n terugblik? Wanneer is de finale eigenlijk

Ja ze gaan nu terug naar familie en vrienden maar ergens aan het einde komt nog wel een shoot

Oh nou we gaan het zien :sleeping:

Weet iemand hoe de finale wordt vormgegeven? Wordt er door kijkers mee gestemd?
Soms heb ik bij dit soort programma’s het idee dat de agency na een tijdje heeft besloten wie ze willen en dat de programmamakers daarin meegaan/proberen te sturen. Dat had ik nu bij Silke (ook qua kleding die ze kiezen voor haar shoots vs. Lenny’s kleding, bijvoorbeeld), alhoewel Marcus ook wel veel goed commentaar krijgt.
Zou het wel jammer vinden als een bureau dat zo bekend staat om diversiteit een blond wit lang dun meisje kiest.
Vind haar daarbij ook niet echt de bijzondere uitstraling hebben die veel van hun modellen wel hebben.

Het is al opgenomen dus de kijker heeft geen invloed. In de vooruitblik van de aflevering die nu online staat op Videoland zag je al beelden van de finale

1 like

Ik heb ook wel het idee dat Silke maar vooral Marcus door de jury als favoriet wordt gezien. Ik vind trouwens sowieso niet echt dat voor een seizoen waarin er veel diversiteit mocht zijn de finalisten heel divers zijn. Hoeft niet veel te betekenen want mensen zijn wel terecht afgevallen vaak maar toch jammer

1 like

Als ik zo kijk naar de modellen van The Movement Models zie ik Marcus daar het beste tussen passen.

In de voorstukjes voor de finale lijkt het wel of de finale zo’n winkelcentrum-modeshow is?? Dat zou echt heel karig zijn zeg :rofl: