Snap ik op zich wel. Anders weet half NL al voor de Tv uitzending wie de winnaar is.
Ik ben team Marcus en Silke. Hoewel ik ze dit jaar allemaal wel finalewaardig vind?
Snap ik op zich wel. Anders weet half NL al voor de Tv uitzending wie de winnaar is.
Ik ben team Marcus en Silke. Hoewel ik ze dit jaar allemaal wel finalewaardig vind?
Vroeger werd er echt nog een show van gemaakt, zaal vol mensen, mooie catwalk etc. Vorig jaar was het budget voor de confetti op, dit jaar was het budget voor toeschouwers op denk ikā¦
Belachelijk dat allemaal van die influencers āfront rowā zitten en de familie van de finalisten ergens verderop op de tribune.
Denk dat Lenny nu afvalt
Maar eigenlijk snap ik niet dat ze dat doen want over een kwartier moet het afgelopen zijn dus het is niet alsof de andere 3 nog mega veel gaat doen??
Ik snap het ook nietā¦ Over 10 minuten begint het volgende tv-programma al.
Oh nice! Mān favo
Beetje afgeraffeld aan het einde wel.
Maakte mij eigenlijk ook niet echt uit wie er won, vond ze allemaal wel goed.
Merk wel dat ik er door al die tussenafleveringen er helemaal uit was. Beter hadden ze gewoon meteen 2 weken terug de finale gedaan.
Nou het klinkt niet alsof ik veel gemist heb gisteren
Ik heb het idee dat ze allang de winnaar hadden gekozen en ik vond het wegstemmen van Lenny wel zinloos. Die catwalkronde erna was nou niet echt een finale waarin ze zichzelf nog moesten bewijzen! Ik ben wel blij dat Marcus gewonnen heeft en niet Silke, gun het hem meer en Silke komt er ook wel. Marcus heeft net dat beetje extra wat hem bijzonder maakt en wat ik beter vind passen bij het bureau. De dansoptredens vond ik leuk tijdens de show! Leuker dan wanneer ze weer gare live optredens hadden gedaan haha
In vind Marcus juist een saaie, veilige keuze.
Ik vind een jongen met een Ethiopische (dacht ik?) afkomst wel iets minder saai en veilig dan het naar mijn idee zoveelste blonde meisje eigenlijk. Silke deed me heel erg denken aan Akke Marije van een paar jaar terug. Haar vond ik trouwens wel echt heel mooi.
Ik heb alles gevolgd maar nog niet de finale gekeken. Heb er geen zin in en volgens mij mis ik ook niets eigenlijk. Ga ik niet mijn kostbare tijd aan verspillen haha
Daar heb je gelijk in, zo had ik er niet over nagedacht. Ik vind het meer omdat ik de vorige twee winnaars (Montell en Soufyan) hetzelfde type vind: jong, nonchalant, geen enorme transformatie in prestatie doorgemaakt tijdens het hele seizoen maar wel altijd mooi op de foto.
Op Nick zijn insta staat dat hij nu ook bij the movement models zit. Wel ironisch dat dat de prijs voor de winnaar was maar hij er toch ook terecht komt haha
Eerder kregen ze ook nog een auto en ik geloof ook een geldbedrag, nu hebben ze āalleenā die covershoot van elle en de eer.
Ik heb ook even gekeken op de website van the movement. Zie van vorig jaar er ook Rikkie en cecilia erbij staan.
Ja wassen neus. Deze persoon als winnaar kiezen heeft het beste inclusieve beeld af voor volgend jaar en dan kan HTNM zich weer onderscheiden (ik denk dat dat erachter zit).
Maarja Marcus is wel wijs, mooi en staat stevig in zān schoenen.