Hollands Next Top Model

Oh dat had ik niet verwacht.

2 likes

“Wie ambieer je?”

Wat zeggen ze allemaal?!?!?

7 likes

waar hebben ze deze shabby locatie voor de gesprekken precies gevonden?

4 likes

Ohh die “dat is bijzonder!” met die kinderjuffenstem vond ik wel heel cringey

2 likes

Ik weet niet wat ik van Daan moet vinden

Ramanda en Cecilia zijn mijn favoriete vrouwelijke modellen. Mark en Tom vind ik de leukste mannelijke modellen, maar Mark zal vast niet doorgaan vanwege zijn lengte…

Dacht dat ze ging zeggen dat ze sowieso van die boot af ging springen met hoe ze zat te gebaren

6 likes

Hahaha dat dacht ik ook

1 like

Jammer, Mark is leuk!

2 likes

Vind t echt stom dat Anna wat te zeggen heeft qua mensen kiezen: “ja hij is wel leuk”
Uhh ja dat iemand leuk is, maakt m geen goed model? Wat weet Anna daar nou van.

3 likes
Wat me opviel/irriteerde in aflevering 2

Het kwam op mij een beetje gemaakt over dat op het einde van aflevering 2, dat meisje en de transgender op één kamer zaten, en het ene meisje dan zei “had me echt niks geleken om wekenlang met jongens op de kamer te zitten, ook met douchen enzo” en dat ze dan zo inzoomen op het transgender meisje

1 like

@Memoria kan je berichtje misschien in een spoiler? ‘Live’ is nog niet duidelijk wie er door zijn en je geeft er eentje best wel weg nu :grin:

Omg is dit alweer begonnen!! Kan ik me weer heerlijk wekelijks ergeren :tipping_hand_woman:t2:

Ahhh kut sorry! Net nu ik in een ander topic iemand op een spoiler wees :rolleyes:. Had het even niet door.

Geen probleem, thanks! Vond het zelf stiekem wel leuk om m’n vermoeden bevestigd te zien haha

Shabby locatie? Dit is allemaal op ss Rotterdam toch? :sweat_smile:

Kan me niet voorstellen dat die (stief?)zoon van Laura ponticorvo niet doorgaat

1 like

Dat witblonde meisje doet me heel erg aan Emma van 2 jaar terug(?) denken trouwens!

5 likes

Kijkcijfers olé olé

2 likes

Wat een sjappie :expressionless:

3 likes