Vooral omdat Anna de enige is zonder voeten
Dat heb ik dus met Jawahir! En geen idee, van allebei.
Ja klopt, sinds dat Anna erbij is doen ze dat niet meer heb ik het idee. Ze moeten eens de vorige seizoenen terugkijken.
Hier kregen ze een uitgebreide acteerles met zelf een reclame tekst bedenken en dit daarna uitvoeren in een echte setting met een leuke prijs (en niet ādeel de groepjes van de shoot inā of ākrijg advies van Nigelā als prijs)
Of hier krijgen ze les in verschillende soorten mode en designers en moeten ze daarna zichzelf daarnaar kleden en opmaken binnen een bepaalde tijd
Zoveel leuker
Jaa dit zijn echt leuke opdrachten waar ze iets van leren en waar ze beloond worden.
Nu heb ik zin om oude seizoenen terug te kijken maar volgens mij zijn die nergens te vinden behalve een paar videoās.
Seizoen 1 t/m 4 staan allemaal (bijna) volledig op youtube!
Gewoon intikken Hollandās Next Top Model S01/S02/S03/S04
Ja ik heb dit ook met Jawahir!
Lol Bastiaan van Schaik had zān maagband toen nog in zān haar zitten
Aflevering 7
Ik ben zoooooooo allergisch voor Benjamin, wat een ongeĆÆnteresseerde, onbeleefde en oninspirerende guy. Daarentegen wel een zwak voor Marcus, super netjes en getalenteerd.
Ook heftig die blauwe lenzen bij Anna
afvaller
Twee afvallers, dan schiet de show tenminste een beetje op
Ik snap echt niet wat sommigen zien in Benjamin en waarom hij door mag.
Ik vond het dit keer voor het eerst leuk om deze groep te zien, vind namelijk die andere groep leuker. Maar dit was een goeie aflevering!
Aflevering 7
Mee eens over Benjamin. Alhoewel ik Samuel echt een typisch vloggertje vind, doet hij wel zijn best en heeft hij ten minste mooie fotoās afgeleverd. Tenisha deed het ook goed ookal gaat niemand haar denk ik echt missen.
Benjamin doet het daarentegen al 2 weken kut op fotoās en vind hem niet eens zo bijzonder qua uiterlijk.
Voor de rest van dat huis vind ik Bibi en Jawahir echt extreem mooi (mooier dan iedereen uit huis 2). Marcus is wel schattig, alleen ben nog niet overtuigd van hem als model. Voor iemand van 17 heeft hij een best oude huid met veel rimpels.
Shoot was wederom weer mooi, en leuke challenge ook dit keer!
En wtf dat psycho einde met Anna voordat ze de foto uitdeelde? Beetje slecht geƫdit.
Ik vind het zo gek dat ze dan gesprekken hebben met āprofessionalsā in de industrie en dan praten ze zo casual āoh fack, oh shitā
Je zou denken dat je je dan heel professioneel op moet stellen
Ik blijf fotografen toch altijd een beetje ā¦ vies vinden
Normaal heb ik wel een idee van wie ik denk dat eruit gaat maar in ben echt clueless vandaag
Hahahaha
Silke, lenny en Sinio denk ik. En sinio naar huis. Oh en maha
Ik vind eigenlijk dat bij dit huis iedereen moet blijven en dat er bij het andere huis meer mensen weg mogen.
afl 7
Huh echt raar dat Talisia (?) eruit gaat en niet benjamin??? Ze is zo mooi
Snap niet dat maha er niet uitgaat. Geen enkele variatie in haar gezichtsuitdrukking en haar lichaam stond ook maar een beetje ingekakt
Goed aangevoeld haha! Toen ik de fotoās zag had ik ook wel meer een idee maar daarvoor helemaal niet.
@Warboel dit zei ik ook al tegen mān vriend net ja haha