Ahh zo jammer van Sinio! Had stiekem toch gehoopt op Maha.
Maar wat wel stom is dat ik eigenlijk wil dat al deze mensen ver komen en dat alle mensen van dat stomme andere huis weggaan
Ahh zo jammer van Sinio! Had stiekem toch gehoopt op Maha.
Maar wat wel stom is dat ik eigenlijk wil dat al deze mensen ver komen en dat alle mensen van dat stomme andere huis weggaan
Ik dacht ook dat Maha eruit zou gaan. En woow Jay!!
Krijgen ze al die neon kleren aan op de set, worden de fotoâs vervolgens in mega fletse kleuren bewerkt
Hahahaha wie?
Ik vind huis 2 ook wel iets beter, maar zo groot vind ik het verschil niet. Sam en Maha zie ik liever naar huis gaan dan de laatste 6 van huis 1.
Wel een leuke plottwist dat er 2 mensen uit gingen!
Ik snap wel dat ze Benjamin erin hebben gelaten, hij heeft meer âmodel vibesâ dan Samuel en ik denk dat ze gewoon hopen dat hij een soort knop gaat omzetten zodat hij professioneler en serieuzer wordt (maar ja of dat gaat gebeurenâŠ).
Van mij mag Jawahir er als volgende uit, ik krijg echt de kriebels van haar.
Moest wel weer lachen trouwens bij âIk kom uit Den Bosch, ken je dat?â (of âik weet niet of je dat kentâ), geen idee meer hoe ze het formuleerde.
Hahahaha ja ik moest daar ook zo om lachen, maar was zij niet diegene die ook zei: mijn voorbeeld is Naomi Campbell, ik weet niet of jullie die kennen?
Ja precies haha en ik hoopte dat ze dat weer ging doen bij dat bezoek aan ELLE, maar toen zei ze alleen dat ze vaak met haar wordt vergeleken.
Had echt verwacht dat Maha naar huis ging i.p.v. Sinio. Zo jammer. Sinio heeft denk ik nog veel meer te bieden.
Wel tof dat ze in beide huizen andere dingen doen elke week zodat we niet steeds hetzelfde zien. Ik dacht nog aan het begin, oh nee gaan we weer zoân lame opdracht zien dat ze zichzelf moeten voorstellen voor Paultje(?). Gelukkig was de opdracht hier een stuk professioneler dat ze bij het echte bureau een goede indruk moesten achterlaten.
Ik vond de bewerking van de fotoâs ook echt niet mooi inderdaad. Veel te flets.
Kan niet wachten totdat Jawahir eruit vliegt. Zij is echt too much. Bah
Spoiler aflevering 7:
Had liever Jawahir en Benjamin zien vertrekken.
Ik vond het een leuke aflevering! Niet te veel poespas (ok ff die paultje weer maar dat duurde gelukkig niet lang) en gewoon hop die shoot. Vond het een toffe locatie en leuk dat iedereen zo positief was. Dat werkt ook leuker maar is ook leuker om naar te kijken.
Vond de foto van Jay (? die met dat oranje pak) echt heel vet, toch grappig dat ie dan een mindere shoot had. En Maha ook tof!
In aflevering 9 gaan ze dus âsamensmeltenâ, ben benieuwd. Vind deze groep zooooveel leuker. En ben benieuwd wat Sam gaat zeggen. Zou 'ie ermee stoppen? Het lijkt m allemaal wat veel?
Spoiler af. 8
Vond idd ook een leuke aflevering, Wel jammer dat Jay een mindere shoot had. Was trouwens wel eens met wat de jury zei. Dat omdat hij nu 2x beste foto had. Hij zich een beetje gedroeg van ja ik weet het allemaal wel. Maar dat kan aan mij liggen.
Leuk dat ze samenkomen in de volgende aflevering! Ben idd benieuwd wat Sam te zeggen heeft. Hoop niet dat hij zomaar gaat stoppen.
Kijken jullie trouwens vooruit via videoland ofzo? Ik kijk het via NLziet en kan volgens mij een aantal dagen van tevoren de aflevering van die a.s. maandag kijken. Maar dan lopen jullie dus al 2 afleveringen voor?
Via videoland kan je 2 afleveringen vooruit kijken.
Wat een leuke aflevering. Wel irritant dat Kim de hele tijd fAmke blijft zeggen, maar vond Famke wel een leuke toevoeging op de set!
Toffe shoot weer! Mooie foto van Jay, Nick, Lenny en Silke. Famke Louise was wel schattig inderdaad.
Ik vond eigenlijk wel dat Sam moest vertrekken. Ik vind hem van voor wel een goede kaaklijn hebben maar geen model. Ook zijn foto vond ik echt heel lelijk.
Dat Maha haar eigen kleren mocht uitzoeken omdat ze zich niet comfortabel voelde in de kleren van de zwembadshoot vond ik maar raar. Ze had al voordeel dat ze niet in bikini hoefde, maar âvoelde de outfit nietâ. Volgens mij snapt zij het concept model zijn niet echt. Had liever Tenisha zien blijven dan Sam of zij. Die was ten minste echt goed, maarja zij draagt geen hoofddoek en is ook niet het zusje van Tim Hofman.
Maar ik denk niet dat je dit kan zien als iets âwaar ze geluk mee hadâ. Dit is vanuit haar geloof, daar staat ze achter. Ze voelde zich achteraf gezien niet prettig bij die shoot omdat de kleding te aangesloten was, dat is ook iets wat ze niet wilt. Nu heeft ze geleerd dat ze zich daar over moet uitspreken. Ik vond het juist super goed dat ze bij deze shoot aangaf dat ze zich er niet ok in voelde?
Het gaat er niet om of het mooi is en of ze zich er mooi in voelt ofzo, het gaat er om dat ze iets draagt wat aansluit bij haar normen en waarden en het geloof. Ok lastig uit te leggen dit. Maar wilde wel even reageren want ben het er niet mee eens dat ze âhet niet snaptâ.
Ik vraag me af, moest Ă©Ă©n van de andere deelnemers dit aangeven of er ook rekening mee wordt gehouden?
Maha poseert niet in bikini/badpak vanwege haar geloof maar ik kan me voorstellen dat in vorige seizoenen de kandidaten ook poses moesten aannemen die ze niet echt leuk vonden. Zoals bv een naakt of lingerie shoot.
Ik snap best dat je niet naakt/in bikini mag als je moslima bent, maar je bent alsnog een model. Er werd volop rekening gehouden met een aangepaste outfit door de beperking dat ze geen bikini kan dragen, dus dan vind ik niet dat je ook moet zeuren of de eis moet stellen dat het nu te aangesloten is. Er is rekening gehouden met haar geloof, de designer heeft nou eenmaal een outfit die verkocht moet worden en zij moet er maar voor zorgen dat het lukt, dat is het werk.