Hollands Next Top Model

Ja ik! Merk nu wel alweer dat dit de minder leuke groep is. Ben benieuwd waar die ruzie straks over gaat

Ja ik ook.Van wat ik net zag/laas op insta gaat het om een slip die hij na haar hoofd heeft gegooid of iets. In filmpje wat ik op insta zag,zaten ze een beetje te ‘‘klooien’’ vond allemaal nogal kinderachtig. Maar dat kan ook liggen aan de jonge leeftijd dit jaar.

Vond die opmerking van Anouk ook ondankbaar overkomen met ‘‘ik had eigelijk niks aan paultje’ ik wist namelijk allemaal al’.’

Ja je merkt nu al helemaal dat het echt jonkies zijn, vind het zelf leuker als ze gewoon twintigers zijn

En ik vind haar ook totaal geen model

Pff zo kinderachtig dit allemaal. Anouk ook weer met haar kutopmerkingen ‘ja ze wil gewoon aandacht’ ben het gewoon met Jawahir eens

Ja precies dit, zo duidelijk dat verschil tussen de groepen

Vind deze groep ook veel minder leuk. Het pakt me ook totaal niet.

Wie denk je dat de beste foto heeft vanavond?

• Tenisha
    • Jahwhair
    • Anouk
    • Bibi
    • Samuel
    • Marcus
    • Benjamin

0 stemmers

Wie gaat er vanavond naar huis, denk je?

• Tenisha
    • Jahwhair
    • Anouk
    • Bibi
    • Samuel
    • Marcus
    • Benjamin

0 stemmers

Vind dit meisje (slecht met namen) waarmee Benjamin ruzie had, echt ontzettend irritant.

1 like

Het scheelt dat ik letterlijk niemand leuk vind dus boeit me ook niet wie er naar huis gaat

2 likes

Is gewoon zelfde als nu toch? alleen met huis 2.

Ben benieuwd, want vindt dat wel een leuker groep.

Vindt zelf Marcus en Samuel nog wel oke. Bibi ook nog wel.

Hmmm ik had denk ik liever Benjamin zien gaan. Vind Anouk niet zo leuk maar bij haar had ik tenminste het idee dat ze het echt wil

Volgende week

Ik ben echt fan van Jay, die foto met Nick :heart_eyes:

Ik had eigenlijk verwacht dat Maha eruit zou gaan, ik vond Sinio wel tof namelijk!

2 likes
Aflevering volgende week/7 oktober

Jaa dit vond ik ook! En het was allemaal zo ongemakkelijk en geforceerd. Dat bezoek aan dat modellenbureau, maar vooral dat gesprek met dat model. En die fotograaf was ook al zo weinig sprankelend.

Ik vind dit wel het leukste huis. Denk dat Lenny en Jay het nog wel ver gaan schoppen, die hebben echt goede hoofden.

Moet wel zeggen dat ik de afgelopen week veel ANTM heb gekeken (oude afleveringen) en dat HNTM dan nĂłg suffer lijkt.

1 like

Unpopular opinion maar ik vind dit seizoen vrij tof tot nu toe!

Er lijkt meer moeite in gestopt te zijn dan vorig jaar. Ze hebben eindelijk niet een of andere garage of kelder als jury panel maar gewoon een vet ingerichte ruimte, de shoots zijn tot nu toe best goed uitgewerkt (niet zo cringy als normaal), ze lijken meer beoordeeld te worden op hun modellenkwaliteiten in plaats van social media, de persoonlijkheden zijn leuk en zorgen voor grappige tv en ik vind de verdeling tussen de 2 huizen ergens ook wel leuk.

Wat ik wel jammer vind is dat ze zo weinig moeite lijken te stoppen in die mini challenges. Waarom niet een vette of gekke runway in de stad lopen? Of verschillende castings in Amsterdam waar ze zelf de weg moeten vinden? Lijkt me niet eens zo heel veel moeite (ook qua budget). Dat Paultje langskomt en ze zich voor moeten stellen in het Engels zonder dat toe te passen in een echte casting en zonder een winnaar aan te wijzen is gewoon saai. Daar moet echt meer actie en strijd inzitten.

21 likes

Ja die mini challenges zijn flut. Ik denk dat het motiverend werkt wanneer wat ze leren bij de challenge ook toegepast moet gaan worden, of wanneer ze iets kunnen ‘winnen’. Ik heb het idee dat dat voorgaande jaren ook meer werd gedaan.

Ziet er zo gek uit met die voeten

Ik ken Samuel ergens van, maar kan er niet op komen. Heeft hij eerder mee gedaan? Of met iets anders?

18 likes

Ik ben inderdaad ook wel blij met een aantal aspecten van dit jaar! Ik vind dus alleen veel deelnemers echt te jong en kinderachtig en dat is wel jammer