Hollands Next Top Model

Waarom moeten mensen huilen van een bob? Is niet zo heel heftig

Ik vind Jay wel een goeie makeover, ik zag het eerst niet zo bij hem maar nu wel!

En Silke vind ik ook wel tof, doet me ergens een beetje denken aan Tavi Gevinson

1 like

Aflevering 5

Ik kijk nu aflevering 5 van Hollands Next Topmodel en mijn hemel, wat een kinderachtige mensen. Ze zijn over het algemeen best jong dus dat verklaart een hoop, alleen kan ik me daar echt flink aan storen. Ik vind Anouk ook echt op tv niet zo leuk overkomen (beetje arrogant) en stoor me echt aan de aanwezigheid van haar opgespoten lippen

4 likes

Over Anouk, niet specifiek over een aflevering. Maar zij maakt helemaal geen oogcontact, ze kan echt nog geen 2 seconden focussen! Maakt het heel onrustig om naar te kijken.

1 like

Ik heb aflevering 5 nog niet gezien, maar ik heb het idee dat ik de groep van Sam, Lenny, Maha enzo (de groep van aflevering 4) veel leuker vind dan die andere groep?

19 likes

Ben ik het helemaal mee eens! Die vibe van vandaag was echt zoveel leuker dan die van vorige week.

Oh en vind Maha echt een lief, leuk meisje! Als iemand moet huilen gelijk die arm er omheen. Denk dat zij het ook wel ver gaat schoppen. Denk trouwens dat er dus ook geen naaktshoot komt, anders kan zij niet meedoen?

1 like

Dat vind ik ook!

1 like

Aaaaahhhh, Maha is zoā€™n lieverd! Echt zoā€™n moeder in de groep, haha <3
Ik vind deze groep ook veel leuker! (merk nu pas dat er 2 groepen zijnā€¦)

1 like

ā€œMe outje is echt super freshā€
ā€œWooodeeeehhhhā€ ā€œWejooooowā€

6 likes

haha zo ja hierdoor voel ik dus echt een generatiekloof.

9 likes

Hahahaha die Joƫlle
ā€œja ik zou het heel jammer vinden, ook voor de jury en de kijkers thuis, als dit mijn einde al isā€

KOTS

14 likes

Hahaha dat vond ik ook zo vreemd. Zo zelfingenomenā€¦ Kots idd.

Ik vond haar qua persoonlijkheid niet leuk (arrogant en geen humor), en qua uiterlijk wel een leuk meisje en love haar haren, maar echt geen model? Dus ben wel blij dat ze er uit is haha.

2 likes

Dat heb ik ook idd die groep komt gewoon leuker,gezelliger etc. over. Vindt ik.

2 likes

Ik vind Joƫlle of hoe heet ze echt helemaal niks. Sinio en Nick vind ik leuk. Nick vind ik ook echt al een model. En die blonde en home aloneboy lijken me een leuk koppel samen haha. Sorry ben de namen steeds kwijt.

Edit: homealoneboy heet dus Jay. Vind dat donkere haar zonde, had hem juist wit haar gegeven ofzo.

Oke conclusie na deze aflevering, ik ben voor Jay!

Ik kijk nu aflv 4 terug maar ik krijg het een beetje warm van die Nick

1 like

Damn it. Videoland heeft eindelijk een herkenning op bankgegevens ingesteld, nu kan ik geen proefperiodes meer aanmaken voor 1 cent :joy: Nu dus of niet meer vooruit kijken of 9 euro betalen per maand. :thinking:

1 like

Haha ik heb dit ook lang gedaan maar zit nu al een lange tijd met gewoon een abbo en dat vind ik toch wel heel chill. Deel het account met mijn zus en dan valt het reuze mee :slight_smile:

Ja ik ga het misschien ook afsluiten, heb nog 1 andere serie die ik ook aan het kijken was. Misschien dat ik daarna stop tot de Expeditie Robinson Videoland editie begint.

Haha ik vroeg me al af waarom ik opeens niet meer kon inloggen, terwijl mijn abonnement eigenlijk nog geldig was.

is hier zo stil. :wink: Wie er is nog meer aan kijken?